Ok! Nu har jag köpt både en blue ray 2 med strapcode länk och en mako 2 USA. Kommer nog bara behålla en av dessa ...
No guts no glory. Blev det en vit?
Kan vara intresserad av din Ray om du behåller USAn. Börjar bli trött på att vänta...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ok! Nu har jag köpt både en blue ray 2 med strapcode länk och en mako 2 USA. Kommer nog bara behålla en av dessa ...
Den?Letar efter en bambino. Vit eller creme färgad tavla med blå visare. Verkar ju väldigt svårt att hitta. Någon som vet något hemligt ställe i europa, tror jag kollat alla orient handlare.. eller om någon sitter på en som de vill sälja till mig. Vet att det finns någon på ebay men vill helst handla av någon seriös handlare eller trevlig klocksnackare..
Yes. Den är vmed vit tavla va? Den men cremefärgad funkar lika bra.
Det blev en vit ja. Jag meddelar dig hur jag gör med rayen dåNo guts no glory. Blev det en vit?
Kan vara intresserad av din Ray om du behåller USAn. Börjar bli trött på att vänta...![]()
Jag tror tyvärr du får leta utomlands, jag har en känsla av att den modellen är på utfasning pga av det nya urverket.Yes. Den är vmed vit tavla va? Den men cremefärgad funkar lika bra.
Typiskt. Men det verkar onekligen så. sold out överallt. Jag får hoppas att det dyker upp någon här på forumet.Jag tror tyvärr du får leta utomlands, jag har en känsla av att den modellen är på utfasning pga av det nya urverket.
Sluta! Bara sluta!Någon sugen på en RO?
Denna ligger just nu på sjukt lågt pris så släng in ett litet bud och har ni tur får ni den till ruskigt bra pris!
http://www.ebay.com/itm/Royal-Orien...064325?hash=item3ace689805:g:7qQAAOSw8w1X9Qr~
Kommer bli för bra!Nya oysterlänken är inte här än, men är skeppas. Men bjuder på ett par bilder på skönheten ändå. Älskar den, kommer avguda den med nya länken. (Helborstad, helt solid, avsmalnande superoyster från Strapcode)
![]()
![]()
![]()
Gillar den också, mycket trevlig och lättburen.Blev till med min första Orient Star igår! Jävlar vilken klocka! Gaaalen kvalitet för inga pengar alls!![]()
Grattis. Visst är den fantastisk.Då var den framme. Väntar bara på strapcode länken.
![]()
![]()
Vad väntar du på? Sätt på den och ta bilderGrattis. Visst är den fantastisk.
Min strapcode-länk anlände till Sverige imorse. Så snart så!
Ja alltså den är på posten i Stockholm. Så den ska till gbg förstVad väntar du på? Sätt på den och ta bilder![]()
Jag tog av länken i veckan snabbt och tänkte inte på att det var några speciella stift.Jaha
Ni som kan orient? Vad tar den för bandstift? Är det vanliga 22 mm eller någon form av orient fat bars?
Fan den är snygg den där! Blir sugen på en blå jag med men har ju en svart Ray så jag får allt hålla mig!Då var den framme. Väntar bara på strapcode länken.
![]()
![]()
Ganska mycket sunburst är det. Svårfångad på bild bara.Fan den är snygg den där! Blir sugen på en blå jag med men har ju en svart Ray så jag får allt hålla mig!Är det lite sunburst effekt på tavlan?
Snyggt! Läckert med den röda sekund visaren mot den blåa tavlan!Ganska mycket sunburst är det. Svårfångad på bild bara.
Fan den är snygg den där! Blir sugen på en blå jag med men har ju en svart Ray så jag får allt hålla mig!Är det lite sunburst effekt på tavlan?
Ganska mycket sunburst är det. Svårfångad på bild bara.
Vanliga 22 mm.Jaha
Ni som kan orient? Vad tar den för bandstift? Är det vanliga 22 mm eller någon form av orient fat bars?
Jag gillar ju fatbars men får väl anta att länkarna håller ändå
Bandstiften är den del av Mako/Ray som håller sämst kvalité.Jag gillar ju fatbars men får väl anta att länkarna håller ändå![]()