Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe körde ju den ett tag på mesh jag med men har bytt tillbaks till Nato då det är bekvämare och mycket mer funktionellt.![]()
Nu på Sharkmesh! Enligt mig borde den vara standard på Sat300![]()
Vet om en i Lerum, men det kanske inte är Götlaborrrgg...Ja såklart! Har en vit mako 2 USA på ingång också. Vi kanske är dom enda 2 göteborgarna med Orient.
En Ray och en Seiko.V
Vad byte du bort om man får fråga![]()
Klart det inte räknas till götetVet om en i Lerum, men det kanske inte är Götlaborrrgg...![]()
Hemma och snurvlar idag och mörklagt hemma. Jag fixar en WS imorgonTokigt snyggt! Wristshot!
Missade helt detta inlägget! Grymt! Nu längtar jag efter min Ray! Hoppas jag får en ny snart!Då var Strapcode-länken här! Myyyyycket bättre än originallänken! Snyggare, och mycket mer gedigen. @Fujoor
![]()
![]()
![]()
Yes, hoppas jag med för din skull. Nu med nya länken känns klockan helt fantastiskMissade helt detta inlägget! Grymt! Nu längtar jag efter min Ray! Hoppas jag får en ny snart!
Strapcode
![]()
Riktigt riktigt nöjd.
Riktigt riktigt nöjd.
Riktigt lyft! Ser bra balanserad ut mellan dressdykare och tool. Wristshot?Strapcode
![]()
Visst, men man ser ju inte så mycket av länken.Riktigt lyft! Ser bra balanserad ut mellan dressdykare och tool. Wristshot?
Riktigt tjusigt. Tycker du bandstiften känns stabila nog att hålla en sådan tung länk?Visst, men man ser ju inte så mycket av länken.
![]()
![]()
![]()
Inte tänkt på det. Tycker det känns gediget.Riktigt tjusigt. Tycker du bandstiften känns stabila nog att hålla en sådan tung länk?
Ja. Glömt bort den däremot. Tack!
DefinitivtHar ju förresten en Mako som jag nästan glömt bort. Testade med grått Nato och blev lite nykär. Flyger det?
![]()
Absolut! Skitsnyggt! Jag varvar ofta min blåa Mako med ett grått nato. Oftast dock ett blått till den blå klockan.Har ju förresten en Mako som jag nästan glömt bort. Testade med grått Nato och blev lite nykär. Flyger det?
![]()
Full pott! Riktigt snyggt.Har ju förresten en Mako som jag nästan glömt bort. Testade med grått Nato och blev lite nykär. Flyger det?
![]()
Jag är ju en av de få här på forumet tycks det som gillar open-heart/skelett klockor (inte alla dock om det blir för mycket) denna får tummen upp av mig
Skön vintagekänsla på tavlan. Bästa OS-skelettet hittills.
Passar riktigt bra det där. Gillar gråt dock passar det dåligt med min Pepsi makoHar ju förresten en Mako som jag nästan glömt bort. Testade med grått Nato och blev lite nykär. Flyger det?
![]()