• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella Orienttråden

Menar du dessa eller är det några andra på g?

Denna kallar ad i Holland för mako III och säljer just nu...
Screenshot_20181209-222050.jpg

Mako III är större (44mm) än de gamla Ray & Mako.
Ok, tack det var bra info. Får besöka AD och kolla hur det funkar....

https://www.seriouswatches.com/collections/orient/products/ra-aa0002l

Den är 42mm. Verkar finnas två varianter. En på 44 och en på 42. Får se om det dyker (hehe) upp fler. Jag är lite sugen på att sälja min Mako II och prova en ny. Vill dock se först om det dyker upp fler färger eller varianter.

Edit: jag vill helst ha den färgkombon som är i videon jag länkade tidigare. Den är dock 44mm :( Mako II bärs dock rätt litet så kanske funkar. Sen vet jag inte om jag är beredd att skiljas från min II än. Edit2: ser att 42mm och 44mm har olika design. Gillar bezeln bättre på 44m. Förvirrande det här.

Senast ändrad:
När äntligen klockjä***n man kollat efter i flera år dyker upp rill salu är armbandet givetvis för kort.
Japaner och deras förkärlek till att kasta bitar, och allt annat, de inte behöver själva är sjukt störande. :mad:
s-l1600.png

När äntligen klockjä***n man kollat efter i flera år dyker upp rill salu är armbandet givetvis för kort.
Japaner och deras förkärlek till att kasta bitar, och allt annat, de inte behöver själva är sjukt störande. :mad:
s-l1600.png

Slänga länkar :banghead:
Men om du väntat flera år...(med risk för att göra bort mig) köp klockan och hitta ett nytt armband?

Tillbaka
Topp