matalm
Basic
Menar du dessa eller är det några andra på g?
Denna kallar ad i Holland för mako III och säljer just nu...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Menar du dessa eller är det några andra på g?
Safirglas, hack och wind. 259 juros!Denna kallar ad i Holland för mako III och säljer just nu...
Utseendet på tavlan, bezelinlägget och länken.Har idag en Ray ll som jag är super nöjd med!
Vad har historiskt varit skillnaderna mellan Mako och Ray?
Tack, gillar verkligen storleken på Ray så kanske får bli en Mako lll också nu i annan färgsättning.Utseendet på tavlan, bezelinlägget och länken.
Rent kosmetiskt alltså.
Mako III är större (44mm) än de gamla Ray & Mako.Tack, gillar verkligen storleken på Ray så kanske får bli en Mako lll också nu i annan färgsättning.
Ok, tack det var bra info. Får besöka AD och kolla hur det funkar....Mako III är större (44mm) än de gamla Ray & Mako.
Det är verkligen "vill ha" på den där!Fick hem denna idag, helt galet bra tavla och index! Bilder gör den verkligen inte rättvisa.
Creationwatches?Det är verkligen "vill ha" på den där!
Yes. Är väl dom sista nya antar jag.Creationwatches?
SnyggFick hem denna idag, helt galet bra tavla och index! Bilder gör den verkligen inte rättvisa.
Mako III är större (44mm) än de gamla Ray & Mako.
Ok, tack det var bra info. Får besöka AD och kolla hur det funkar....
Grattis till min favorit klocka! Precis bilder gör den inte alls rättvis. Den är så sjukt bra i verkligheten.Fick hem denna idag, helt galet bra tavla och index! Bilder gör den verkligen inte rättvisa.
Ja, vi pratade ju om det i micro-tråden. Straxt efter det så hittade jag den ny på Creationwatches. Klickade hem direktGrattis till min favorit klocka! Precis bilder gör den inte alls rättvis. Den är så sjukt bra i verkligheten.
Helt klart värt pengarna om man säger så.
Det gjorde du helt rätt i! Tror som sagt inte du kommer ångra digJa, vi pratade ju om det i micro-tråden. Straxt efter det så hittade jag den ny på Creationwatches. Klickade hem direkt
Fick hem denna idag, helt galet bra tavla och index! Bilder gör den verkligen inte rättvisa.
När äntligen klockjä***n man kollat efter i flera år dyker upp rill salu är armbandet givetvis för kort.
Japaner och deras förkärlek till att kasta bitar, och allt annat, de inte behöver själva är sjukt störande.
Extremt svårfångad jdm. Inte sett någon till salu på flera år. Länk kan jag med största sannolikhet glömma att hitta.Slänga länkar
Men om du väntat flera år...(med risk för att göra bort mig) köp klockan och hitta ett nytt armband?
Extremt svårfångad jdm. Inte sett någon till salu på flera år. Länk kan jag med största sannolikhet glömma att hitta.
Tyvärr för min del.
Lite fel datum och tid
Snygg! Även fast jag inte är ett helhjärtat fan av hål i tavlan så växer den för mig.
Tack!Snygg! Även fast jag inte är ett helhjärtat fan av hål i tavlan så växer den för mig.
Hur gillar du open heart? Det stör dig inte att se fjädern oscillera?
Jag skulle nog inte köpa flera openheart klockorHur gillar du open heart? Det stör dig inte att se fjädern oscillera?