Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad tycker ni om denna ?
Cool färg. Ser gammal ut men samtidigt oanvänd.. Vad är det för något?Vad tycker ni om denna ?
Det är https://relojesexclusivos.com/en/watches/4042-orient-neo-70-s-chronograph-ftt10002h0/Cool färg. Ser gammal ut men samtidigt oanvänd.. Vad är det för något?
Instämmer med föregående. Snygg.Vad tycker ni om denna ?
Flyger det? Jag vett fan.
Grattis sjukt fint dinka, vad är det ref?Fick hem denna idag, helt galet bra tavla och index! Bilder gör den verkligen inte rättvisa.
Tack, det är en Orient Star Standard Date. Ref DV02003WGrattis sjukt fint dinka, vad är det ref?
Vad är det ref på andra klocka? AsssnyggtHej
Gör ett nytt försök då det förra inlägget blev lustigt.
Har en M-force som jag verkligen gillar, hade en Mako Xl som blev utbytt mot en blå/svart Seiko Turtel.
Mycket pga av kvalitetskänslan.
Var köper ni era Orient klockor?
Den M-force är bra och inte riktigt så stor som måtten visar.Hej
Har en M-force som jag verkligen gillar, hade en Mako Xl som blev utbytt mot en blå/svart Seiko Turtel.
Vad är det ref på andra klocka? Asssnyggt
Den M-force är bra och inte riktigt så stor som måtten visar.
I Sverige: Zackrissonsur.
EU: Seriouswatches, Orientuhren, newcam m.fl
Sen finns ju hur många som helst i Asien.
JDM på ebay, rakuten (enklast via forwardingtjänster som fromjapan, timepeaks m.fl).
Skulle vilja varna för eglobal. Försvinner din vara under färden till Sverige gör Paypal ingenting. Jag råkade ut för detta.Tack
Har köpt av https://www.eglobalcentral.eu/ några gånger och då slipper man skattepåslag/tull osv
Men deras utbud är begränsat men ganska bra priser.
Har du handlat på Orientuhren ?
Jag kan rekommendera Seriouswatches. Extremt bra service.Hej
Skulle vilja varna för eglobal. Försvinner din vara under färden till Sverige gör Paypal ingenting. Jag råkade ut för detta.
Jag kan rekommendera Seriouswatches. Extremt bra service.
Har för mig att Zackrissonsur har rabatt för klocksnacks användare när det kommer till just orient. Just för att ligga billigare än de övriga näthandlarna.
Just I detta fall gjorde jag inte det. Men kollar du på trustpilot finns det ju folk som har gjort det och ändå råkat illa ut.Oj
Betalade du för "safetransport" eller va det nu heter?
Köpt några Skx:er där ...
Just I detta fall gjorde jag inte det. Men kollar du på trustpilot finns det ju folk som har gjort det och ändå råkat illa ut.
Problemet är att vissa länder har avtal med Paypal att det räcker att dom visar upp ett spårningsnummer. Gör dom det så är dom helt ansvarsbefriade oavsett om paketet kommer fram eller inte. Jag tror att insured innebär att du får 22 euro i skadestånd från transport bolaget om paketet försvinner.
Kör såhär nu
Riktigt fin!!!Hej på er som har kål på Orient
Jag är ny här, så tänkte fråga efter
vad kan säga ni eller tycker ni om denna?
orient fac08003a0 bambino version 4
Dykare är alltid rätt!Kör såhär nu
Nej. Jag har handlat från seriouswatches och Newcam utan problem.Tack
Har köpt av https://www.eglobalcentral.eu/ några gånger och då slipper man skattepåslag/tull osv
Men deras utbud är begränsat men ganska bra priser.
Har du handlat på Orientuhren ?