C
Coach
Guest
My 2 Orient cents
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skön känsla med gummiband.
Väldigt fin med det bandet. Den bli nog kanon i sommar. Vad har du för mått runt din handled?-Den här är för skön alltså!
Väldigt fin med det bandet. Den bli nog kanon i sommar. Vad har du för mått runt din handled?
Lite avis, men kan nog inte ha det där bandet ändå då det är lite för stort för min handled. Dock är det en riktigt lyckad kombo.-Tack så mycket! 17,5cm har jag.
Lite avis, men kan nog inte ha det där bandet ändå då det är lite för stort för min handled. Dock är det en riktigt lyckad kombo.
Vet inte exakt men 16-16,5 typ.-Tack så mycket! Vad har du för mått runt handleden själv? Det finns säkert andra typer av gummi i gult som kan passa minst lika bra
Lite nyfiken bara..Har du köpt den ny nyligen? Är själv inne på att köpa en sådan..men är bandet klent?God förmiddag!
Jag har en Mako II i Pepsi-utförande på länk. Jag tycker om den skarpt, men upplevt att armbandet varit lite vekt och allmänt billigt, och häromveckan brast det. Någon som har tips på passande armband som jag kan byta till? Eller är det bättre att lämna in den och få den lagad hos kompetent personal? Sägas skall att mitt klockintresse är förhållandevis nytt och således är min egen förmåga att fixa och dona med klockan begränsad.
Lite nyfiken bara..Har du köpt den ny nyligen? Är själv inne på att köpa en sådan..men är bandet klent?
Antar att ni menar originallänken? Den är ju inte världens bästa men för priset tycker jag det är ok. Jag hade min på länk i ett år ungefär och då var det den klocka jag använde överlägset mest. Hade inga större problem med länken mer än att jag ville ha solida ändlänkar och bytte sen till gummi innan den såldes.Lite nyfiken bara..Har du köpt den ny nyligen? Är själv inne på att köpa en sådan..men är bandet klent?
Är inte så förtjust i månfaser, men håller med dig. Den är hästvägar bättre än förra. Den vita är rätt trevlig den med.Nu snackar vi.
Nya månfasen.
Extremt mycket bättre än gamla. Stör mig inte ens på hålet i tavlan på de svarta.
Uppdaterat urverk med 50 h reserv.
10 atm istället för 5 på gamla, dvs badbar, ändå något tunnare.
42 mm
Sätt den på ett nato, letar du längre bak i denna tråd finns det massor med bilder på min mako på nato.God förmiddag!
Jag har en Mako II i Pepsi-utförande på länk. Jag tycker om den skarpt, men upplevt att armbandet varit lite vekt och allmänt billigt, och häromveckan brast det. Någon som har tips på passande armband som jag kan byta till? Eller är det bättre att lämna in den och få den lagad hos kompetent personal? Sägas skall att mitt klockintresse är förhållandevis nytt och således är min egen förmåga att fixa och dona med klockan begränsad.
Verkar bli enda valet med en ny..ingen verkar vilja sälja sin Mako II Pepsi2242kr med rabattkod all25.
https://zackrissonsur.se/produkt/orient-mako-ii-faa02009d9/
Det kanske går att pressa ytterligare någon hundring om man är beredd att handla från utlandet men det är knappast värt besväret. Köper du från Zackrissons får du i regel hem den efter 1-2 dagar och stöttar även en svensk återförsäljare.
Snyggt armband.Solar oss lite
Helvete den där behöver jag!Min röda Kamasu.
Men du säljer den ändå? Något som inte passar dig eller bara på jakt efter annat?-ISOfrane fick ta en paus då jag monterade ett gummi i svart som jag hittade i lådan. Då jag har enbart burit klockan på ISOfrane upplever jag den mycket mindre på ett vanligt gummi...
Men du säljer den ändå? Något som inte passar dig eller bara på jakt efter annat?