Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är riktigt mysig den där! Fantastisk tavla. Den borde göra sig bra på läder, brukar du köra det?Ser mig inte riktigt mätt på denna: nu på länk. Bra det med!
Tack! Kanske jag skulle jaga ifatt den svarta varianten med med likaledes fantastisk tavla....?Den är riktigt mysig den där! Fantastisk tavla. Den borde göra sig bra på läder, brukar du köra det?
Ja även den svarta ser ju fin ut! Rätt annorlunda tavla också (utöver färgen) jämfört med den vita.Tack! Kanske jag skulle jaga ifatt den svarta varianten med med likaledes fantastisk tavla....?
Japp, det är svart läder allt som oftast, men som omväxling kör jag den nu så här! Rent objektivt passar den bäst på läder, men eftersom jag är lite ovan vid detta utseende så gillar jag det just nu!
Håller med, väldigt lyckad modell! Och framförallt prisvärd, hade lätt kunnat kosta dubbelt så mycket.Orient är ett märke som förtjänar mer uppmärksamhet än det får. Och förtjänar fler klockor i min samling än jag hittills har.
Denna klocka är nog den snyggaste i min samling. Även om jag i regel föredrar ett rent utseende utan extra detaljer så finner jag denna med laddningsmätare och öppet hjärta vara underbar.
Ingen annan klocka får heller uppmärksamhet från vänner som inte är klockintresserade som denna.
Allt med denna klocka är verkligen vad man kan förvänta sig hos en LÅNGT dyrare modell.
Bra val, vilken färg blev det? Min håller tiden riktigt bra, har tänkt att jag eventuellt ska flippa den men får nog vara kvar ett tag till!Hursomhelst: en Kamasu II är på väg!
Bra val, vilken färg blev det? Min håller tiden riktigt bra, har tänkt att jag eventuellt ska flippa den men får nog vara kvar ett tag till!
Oerhört trevlig klocka för pengen!
Varför kör dom samma index som på Ray-ii? Kamasu har ju de snyggaste indexen på någon Orient, älskar hur de flyterJag valde den blåröda. Köpte genom chronos24, ny för drygt halva ordinariepriset. Konstigt nog tar samma svenska säljare fullpris för samma modell om man beställer direkt från dem!
Vet inte varför det är så men självklart tog jag chansen. Beloppet blev dock 2149kr även om det står 2050kr. Spela roll, ordinarepris är ca 3900kr!
Hej!
jag har precis beställt en ORIENT STAR Contemporary Watch (RE-AU0403L) men vill gärna ha ett läderarmband till den. Tyvärr står det ingenstans på deras hemsida vilken bandhornsbredd det är. Så, är det någon som vete eller kan mäta? Vill beställa armband medan jag väntar på klockan.
/Ulf
Här anges 21mm.
Orient Star RE-AU0403L
The Orient Star RE-AU0403L is a beautiful, classic automatic watch featuring an in-house F6N43 movement. With a stainless steel case, blue dial, and sapphire crystal glass, this watch just oozes style! This is accentuated with the unique addition of a 50 hour power reserve indicator at 12...www.seriouswatches.com
Här också:
Orient Orient Star Automatic Blue Dial Men's Watch RE-AU0403L00B
Shop for Orient Star Automatic Blue Dial Men's Watch RE-AU0403L00B by Orient at JOMASHOP for only $0.00! WARRANTY or GUARANTEE available withevery item. We are the internet's leading source for ! (Model # )www.jomashop.com
Tack Patric! Då skulle kanske ett 20 mm band fungera eller bör jag ha ett 21 mm?