Det verkar ha släpps en ny månfas i limiterad upplaga.
Utan hål i urtavlan.
Utan hål i urtavlan.
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tavlan var juDet verkar ha släpps en ny månfas i limiterad upplaga.
Utan hål i urtavlan.
Riktigt snygg också.
Då var den här! Första intrycket är att det är
otroligt vad mycket klocka man faktiskt kan få för mindre än 2000:-!
Grym klocka ju
Då var den här! Första intrycket är att det är
otroligt vad mycket klocka man faktiskt kan få för mindre än 2000:-!
Grym klocka ju
Tack Mycket trevligt!Välkommen till klubben!
Fantastisk klocka, och sett till vad man får för pengarna väldigt prisvärd enligt mig!Den ständiga favoriten som jag bär alldeles för sällan. Varje gång den sitter på handleden så frågar jag mig själv varför det inte blir oftrare.
Ja verkligen. Har några gånger tänkt att jag ska byta ut den mot en Kamasu pga safirglaset, men jag har insett att jag inte riktigt bryr mig. Den är helt enkelt för prisvärd och bra för att bytas ut, mineralglas eller ej.Fantastisk klocka, och sett till vad man får för pengarna väldigt prisvärd enligt mig!
Orient Bambino, 36 mm, har fått en hel del tid på armen i veckan. Nästan som en vintageklocka! 17mm luggar är dock sjukt störigt...
Ohh en sån där är jag riktigt sugen på att klippa till på nu på rean!
Min Orient Star köpt på C24. Nytt armband.
En revolver. De ser man inte ofta.Tänker att jag fortsätter bomba Orienttråden. Morgondagens Revolver skall få nya kläder.