God morgon! Länge sedan jag postade i denna tråd så här kommer en bild medans jag väntar på kaffet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det har liksom blivit så, ingår nog i sjukdomsbildenEn revolver. De ser man inte ofta.
Inte att nån har 2 OSD heller.
Grymt.
En Orient Star jag inte har. Hur bärs den? Fler bilder ombedes...Reflektioner....
En Orient Star jag inte har. Hur bärs den? Fler bilder ombedes...
Tack, grym klocka! Får höra av mej till Tomten.Tror t.o.m att det är samma ex som jag har....
Recension: Orient Star Diver RE-AU0303B00B
Allmänt om Orient Orient är som de flesta vet ägt av SEIKO EPSON sedan några år tillbaka. De har helt separat tillverkning i egen fabrik i Japan men trots det ser Seiko-nördar snabbt vissa gemensamma komponenter som exempelvis spännen, bandstift och boxar. Inte helt oväntat utnyttjar de att...klocksnack.se
En sån har Du gjort Dig förtjänt av....Tack, grym klocka! Får höra av mej till Tomten.
Orientuhren i Tyskland, aldrig handlat där men hört gott om demOm man gräver sig ännu lite djupare in i klockskåpet finner man ännu en Orient
Nån som vet var man kan köpa ett orginalgummi till en Mako? Alltså det med delfinerna på.
Tack!Orientuhren i Tyskland, aldrig handlat där men hört gott om dem
Original Silikon Armband für FEM & FAA Serie, 22 mm (VDCLXSB)
- Original PU-Band für FEM../EM../ FAA.. Modelle - Polyurethanband (Kautschukband), blauer Delphin - Dornschließe mit Fangband - Breite Bandanstoß: 22mm - passend auch fürwww.orientuhren.de
Finns även på Seroiuswatches, grym butik som jag kan rekommendera. Tyvärr ej i lager såg jag…
Orient Black Rubber Strap 22mm VDCLXSB
SeriousWatches is an authorised dealer of Orient watches.www.seriouswatches.com
Jag röstar på den blåa! Tycker den är snyggastTack!
Frågan är ju nu, blå eller svart delfinlogga?
Alla dessa val!
Har beställt ett blått, så det tyckte jag med.Jag röstar på den blåa! Tycker den är snyggast
Klassisk dykare är aldrig fel!Blev en mako 2 också, med schystare länk med solida endlinks.
Och med röd luva på sekundvisaren passar den julen extra bra.Klassisk dykare är aldrig fel!