• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella Orienttråden

Moppeklockan som var med i en vurpa för snart 30år sedan tickar fortfarande efter batteribyte och knuff på sekundvisaren.
image.jpg

Undrar om det är samma som låg ute för nån vecka sen.
Gillar fortfarande inte hålet men det skulle vara kul att testa en royal.
priset är ju hittills bra.

Edit \\ även intressant att se om jag hatar hålet lika mkt irl som på bild.
Edit2\\ Är samma men ordentligt prissänkt
Hade det varit den med blå tavla hade jag nog lagt ett bud. :)

Jp jag hade också för mig att den modellen kom lite senare. Orients serienummer verkar ju också vara svåra att få grepp om? I varje fall äldre.

Riktigt snygg klocka i alla fall. Och om den hade varit en 64 så hade den troligen varit på väg till mig nu. Jävla bra år på en klocka!:cool:

Jim

Jp jag hade också för mig att den modellen kom lite senare. Orients serienummer verkar ju också vara svåra att få grepp om? I varje fall äldre.

Riktigt snygg klocka i alla fall. Och om den hade varit en 64 så hade den troligen varit på väg till mig nu. Jävla bra år på en klocka!:cool:

Jim
Som sagt. Enligt tabellen över orients gamla verk är det -64. Tycker du kan gå på det. :)

Tillbaka
Topp