Psykel
Pandion
http://www.singularstraps.se/shop/nato-skinn-choklad-20-22/Detta var ju jäkligt snyggt. Någon som vet var jag kan hitta liknande läderband?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
http://www.singularstraps.se/shop/nato-skinn-choklad-20-22/Detta var ju jäkligt snyggt. Någon som vet var jag kan hitta liknande läderband?
![]()
Royalstraps och Singularstraps säljer vad jag vet.Detta var ju jäkligt snyggt. Någon som vet var jag kan hitta liknande läderband?
![]()
Royalstraps och Singularstraps säljer vad jag vet.
Royalstraps har väl också KS-rabatt men jag minns inte koden.
Edit// Tvåa på bollen
ROn är fin assåJag har tidigare i den här tråden lovat att lägga in en bild på min Orient-låda. Här kommer den nu i all sin anspråklöshet.
![]()
Min favorit dressare. Väntar nu hem ett nytt Hirsch äkta ödleband till den. Nu sitter det på ett Hirsch fake ödla. Den förtjänar äkta grejer.ROn är fin asså
Älskar det faktum att du har två Ray i samma färg. Jävlar i mig briljant. Orka byta band!Jag har tidigare i den här tråden lovat att lägga in en bild på min Orient-låda. Här kommer den nu i all sin anspråklöshet.
![]()
Här måste jag rätta dig. Rayen på mesh är svart den andra är blå. Syns lite dåligt på fotot. Sen kan man ju iofs ifrågasätta om samtliga indianer paddlar i kanoten när man köper två så snarlika dinkor. Men det bara blev så.Älskar det faktum att du har två Ray i samma färg. Jävlar i mig briljant. Orka byta band!
Sen är ROń väldigt väldigt fin. Synd den är för liten (eller tur kanske pga budkrig).
Syns rätt dåligt ja.Här måste jag rätta dig. Rayen på mesh är svart den andra är blå. Syns lite dåligt på fotot. Sen kan man ju iofs ifrågasätta om samtliga indianer paddlar i kanoten när man köper två så snarlika dinkor. Men det bara blev så.
Beställde (och betalade) precis för denna: http://www.orientuhren.de/product_i...ucts_id=158&osCsid=cnle052q093nns66m74in6gf15
1360kr inkl frakt. Hoppas jag kan lita på sajten![]()
Beställde en Ray därifrån nyligen. Beställning på lördagen och fanns att hämta ut på fredagen!
Ja tyvärr. Trodde också det skulle gå snabbare. Bara hålla tummarna! Den som väntar på något gott...Jaså? Attans. Jag som hade hoppats kunna hämta min innan helgen. (beställde i tisdags). Men vi får se.
Herregud, var inte så konformistisk...är det så så kan ju en eller två indianer få paddla åt fel håll, bara man är nöjd själv.Här måste jag rätta dig. Rayen på mesh är svart den andra är blå. Syns lite dåligt på fotot. Sen kan man ju iofs ifrågasätta om samtliga indianer paddlar i kanoten när man köper två så snarlika dinkor. Men det bara blev så.
Snyggt!![]()
Den här godingen blev banne mig perfekt på canvas-band. Sjukt nöjd.
Har haft den på armen en vecka nu. Länge sedan en dinka fick det förtroendet...
Fina bilder! Tack för inspirationen till denna absolut suveräna tobaksinfekterade bild på min meshklädda dito!![]()
Den här godingen blev banne mig perfekt på canvas-band. Sjukt nöjd.
Har haft den på armen en vecka nu. Länge sedan en dinka fick det förtroendet...
Skön grön urtavla...Fina bilder! Tack för inspirationen till denna absolut suveräna tobaksinfekterade bild på min meshklädda dito!
![]()
Bra fråga! Har funderat väl ofta på samma sak. Förmodligen om samma klocka också.Dagens orientfråga: vågar man köpa en GP64 från Kina?
Tyvärr är jag lite fördomsfull gällande vintagegrejer från kina![]()
Jag har väl den enda röda på forumet och den får du inteProvar här också!
Om någon har en sat diver, helst vit eller röd, den vill bli av med finns en bra PM-funktion!![]()
Tror jag också du har. Är egentligen ute mest efter en vit då jag inte har någon vit dykare.Jag har väl den enda röda på forumet och den får du inte
Har du redan tröttnat på poseidonen?
Den isade är ju toktung men frågan är om inte båda är för billiga om man jämför med klockorna från väst.Dagens orientfråga: vågar man köpa en GP64 från Kina?
Tyvärr är jag lite fördomsfull gällande vintagegrejer från kina![]()
Legat ute länge. Väntar på mellandagsrean.@Mforce jag antar att du sett den KD1000 som ligger ute för $2500.
Får du nog vänta längeLegat ute länge. Väntar på mellandagsrean.![]()
Mellandagarna borde enligt mina beräkningar infalla mellan jul och nyår. Om ganska exakt åtta veckor.Får du nog vänta längeklockan ser komplett ut och i ett helt ok skick.