S
Staafen
Guest
Får jag fria händer att välja åt dig?Klart jag är. Hallå, så lätt blir ni inte av med mig. Sitter ju på bla KS och letar efter min nya OWGF klocka inför nästa år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Får jag fria händer att välja åt dig?Klart jag är. Hallå, så lätt blir ni inte av med mig. Sitter ju på bla KS och letar efter min nya OWGF klocka inför nästa år
Välkommen in i värmen!Jäklar vilken fart det blev här då!
Självklart får du INTE detFår jag fria händer att välja åt dig?
Du åkte ju ut så tidigt i år så jag minns inte ens vad du bar på armen?Självklart får du INTE det
Nästa år tänkte jag ju faktiskt försöka hålla hela månaden ut
G-shock...Du åkte ju ut så tidigt i år så jag minns inte ens vad du bar på armen?
Haha ja, jag letar fortfarande efter rätt vecka efter den smällen
Min nya beater, klarar definitivt inte samma misshandel som en GI do love my G-shocks
Även om en dykare var det första som åkte på efter OWG.
Men idag är en G-shockens Panerai på plats.
Man ser ju helt klart var Rolex snott sin design ifrån, Punani Design!Min nya beater, klarar definitivt inte samma misshandel som en G
Tycker den där med M-nummer var snäppet vassare än den utan med Mercedesvisaren. Har du kommit till samma slutsats?Hoppas att ni får en fin dag, både gröna och röda!
Jag gillar båda riktigt mycket men denna är trevlig och M-numret gör ju det helt klart roligare.Tycker den där med M-nummer var snäppet vassare än den utan med Mercedesvisaren. Har du kommit till samma slutsats?
Ja men precis. Helt sjukt att Rolex hela tiden ska stjäla andras design, kom på något eget lixomMan ser ju helt klart var Rolex snott sin design ifrån, Punani Design!
Hela namnet är ju stulet! Jag har sett flera i tex Thailand som nästan ser ut som Rolex men med samma namn.Ja men precis. Helt sjukt att Rolex hela tiden ska stjäla andras design, kom på något eget lixom
Dom här dök upp i ett gäng olika färger i mitt Insta-”flöde”. Tycker mig känna igen designen
Och så vet vi numera , tack vare @Fredrik_L , var Casio hittade designen till Mudmaster GG-B100Hela namnet är ju stulet! Jag har sett flera i tex Thailand som nästan ser ut som Rolex men med samma namn.
Jag trälar på i owg-träsket...
Hoppas du också får en fin dag, trots grön banner!Hoppas att ni får en fin dag, både gröna och röda!
Så det kan gåNu är det nästan mer grön banners härinne!
Förstår!Så det kan gå
När dom gröna bannrarna blev bannade från Gröna tråden så intogs röda tråden
Men det är nog mest för att vi saknade er rödingar
Så det är här efterfesten är!
Hur kändes det?