Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aquaracer-kvartsare![]()
![]()
![]()
Kvartsare ?En favorit!
![]()
Amen, min gamla använde jag endast till brölopp etc, samt riva väggarAvslutar kvällen med den optimala dressaren, riktigt tunn och fin och glider perfekt in under skjortärmen
Bara 22mm tjock
![]()
![]()
Haha perfekt till smoking kan jag tänka migAmen, min gamla använde jag endast till brölopp etc, samt riva väggar
Haha de är så läckra de där Citizen-klossarna!Avslutar kvällen med den optimala dressaren, riktigt tunn och fin och glider perfekt in under skjortärmen
Bara 22mm tjock
![]()
![]()
Avslutar kvällen med den optimala dressaren, riktigt tunn och fin och glider perfekt in under skjortärmen
Bara 22mm tjock
![]()
![]()
Vad är det för ref på den? Riktigt fin jag blev lite sugen på en.Aquaracer-kvartsare
![]()
![]()
Vad är det för ref på den? Riktigt fin jag blev lite sugen på en.
Trevligt, hoppas med en kvartsare på armenFirar dag före nationaldagen med grillat.
Dagens.
![]()
Fn har automatare på idag, minus 4 snart på ett dygn, får bli kvarts ikväll..När hela dagen packad med möten safear man med en exakt kvartsare.
![]()
Minus 4 sek @Limeee , inte så tokigt, inom cocs, men suger såklart vs haqFn har automatare på idag, minus 4 snart på ett dygn, får bli kvarts ikväll..
O hatar när de går för långsamt, ett par plus är okMinus 4 sek @Limeee , inte så tokigt, inom cocs, men suger såklart vs haq
Ajaj... det var obra, men den kanske kan användas som semesterklocka.Fn har automatare på idag, minus 4 snart på ett dygn, får bli kvarts ikväll..
Minus 4 sek @Limeee , inte så tokigt, inom cocs, men suger såklart vs haq
Håller med, 4 sek per dygn är ju helt klart godkänt! Tyvärr så är man ju tvungen köra automat ibland när vissa tillverkare inte erbjuder quartz…O hatar när de går för långsamt, ett par plus är ok
AmenHåller med, 4 sek per dygn är ju helt klart godkänt! Tyvärr så är man ju tvungen köra automat ibland när vissa tillverkare inte erbjuder quartz…
Man blir dock bortskämd med HAQ![]()
Äh fn, ngn automatare kan man ha, lite synda får manAjaj... det var obra, men den kanske kan användas som semesterklocka.![]()
Tänkte mer att på semester är det inte så nog med tiden. Annars blandar man ju friskt mellan kvartsare och automatare. Nio av tio gånger tittar man ju ändå inte på klockan för att se vilken tid det är.Äh fn, ngn automatare kan man ha, lite synda får man
So clean, sitter som en smäck ?
Ska montera den sista länkbiten idag så blir den perfekt. Men supernöjd med klockan!So clean, sitter som en smäck ?