• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Officiella Quartztråden för kvarts-samtal

ybey

Omega
Idag kör jag motsatsen till @ybey s enkla time only…
A55D7FBD-5CD7-4BF0-B204-E0176EE3818D.jpeg

All tänkbar tidvisning +allt lull-lull med larm, tidtagning, timer, världstider. Ej att förglömma den trevliga belysningen som tonar in & ut 😎
Är väl lika lite som behöver ställas in och vridas upp osv. Så lite samma melodi ändå fast totalt motsatta instrument 😆
 

Watchie

Patek
2-Faktor
Hallo tråden,
Har småglott på Luminox ett tag, en del refs småcoola, misstänker dock , tex jämfört med G shocks, grov generalisering, dubbelt så dyr o minst hälften så bra, hmmm, beställde ändå en, vill testa o ”måste” ha en nattklocka som funkar, får comment sedan.
Har vi ngn Luminox fan i tråden ?
Nedan köpte jag på Klockia:
837B4E41-A8D5-4D6D-8EF4-521BBEFE1DEF.png
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Hallo tråden,
Har småglott på Luminox ett tag, en del refs småcoola, misstänker dock , tex jämfört med G shocks, grov generalisering, dubbelt så dyr o minst hälften så bra, hmmm, beställde ändå en, vill testa o ”måste” ha en nattklocka som funkar, får comment sedan.
Har vi ngn Luminox fan i tråden ?
Nedan köpte jag på Klockia:
837B4E41-A8D5-4D6D-8EF4-521BBEFE1DEF.png
Köpte en Luminox i somras, var väll inte värsta ”wowkänslan” men lös bra och ruggigt bekväm. Men mer för Casio och G-shock själv 🙈

Med det sagt nog lite olika beroende på modell, gillar ändå konceptet och kunde nog tänka mig prova någon mer 🤓
 

Watchie

Patek
2-Faktor
Köpte en Luminox i somras, var väll inte värsta ”wowkänslan” men lös bra och ruggigt bekväm. Men mer för Casio och G-shock själv 🙈

Med det sagt nog lite olika beroende på modell, gillar ändå konceptet och kunde nog tänka mig prova någon mer 🤓
Tack , tror oxå de är bättre i de flesta avseenden, men fn får ju testa lite, det är ju klocknörderi branchen vi är i…
 
Topp