• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Officiella Quartztråden för kvarts-samtal

Lord_tito88

Patek
2-Faktor
Kände för stekar quartz idag,

PXL_20221207_145155341.PORTRAIT.jpg
 

Watchie

Patek
2-Faktor
Morrn tråden, den här verkar vara snäppet bättre än Breitlings kvartsare ? Och mer prisvärda, ngn som ägt och kan reviewa lite (jag börjar här snarare än Tissot tråden)…
 

Omega21jul1969

Audemars
2-Faktor
Morrn tråden, den här verkar vara snäppet bättre än Breitlings kvartsare ? Och mer prisvärda, ngn som ägt och kan reviewa lite (jag börjar här snarare än Tissot tråden)…
Inte uppmärksammat denna tidigare. Den var väl inte supersnygg. Bra med Solarpower och funktionsduglig. Värd att kolla in.
 

dzlDave

Panerai
Morrn tråden, den här verkar vara snäppet bättre än Breitlings kvartsare ? Och mer prisvärda, ngn som ägt och kan reviewa lite (jag börjar här snarare än Tissot tråden)…
Jag ägde en tidigare. Jag gillar konceptet att det i grunden är en vanlig solar klocka fast med lite extra funktioner snarare än en "smart-klocka". Halvårs batteritid. För mig agerade den som en sportklocka som även kunde ge mig lite viktigare notiser från telefonen.
Den är väldigt välbyggd och känns premium, träffade index perfekt och bra detaljer. Den är ju väääldigt stor dock, som tur är så är den i titanium så den är ändå bekväm att bära.
Sålde den för att sponsra nyköp och att jag började tycka den var för stor. Jag köpte på länk men köpte senare gummiband och den var bättre och upplevdes mindre på gummibandet tyckte jag.
 
Topp