Kände för stekar quartz idag,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt bra kombination det där, får man fråga var du fått tag på länken?
Den är från UnclestrapRiktigt bra kombination det där, får man fråga var du fått tag på länken?
Ah ok, ja det gör det definitivt.Den är från Unclestrap
Tyvärr så får man använda dem gamla endlinksen, inte optimalt med den funkar ändå
Den hamnade hos mig . Skön klocka! TackKände för stekar quartz idag,
Den hamnade hos mig . Skön klocka! Tack
Riktigt trevligt, vilken ref är det?Det blir en vintrig kors-post av fredags-klockan.. Man får dessa dagar kämpa med att hitta sol att ladda klockan med. Tur att den har bra ”gångreserv”
Alltså, det här med ref-nummer är inte min grej.. jag kommer aldrig ihåg dom. Men efter lite googlande så hittade jag AQ4100-22E. Jag kallar den helt enkelt "Winter"Riktigt trevligt, vilken ref är det?
Jag kallar den gråblåvärldsklassesketasnyggAlltså, det här med ref-nummer är inte min grej.. jag kommer aldrig ihåg dom. Men efter lite googlande så hittade jag AQ4100-22E. Jag kallar den helt enkelt "Winter"
Den där urtavlan är galen, sjukt fin! Blev man sugen på att testa Citizen ocksåAlltså, det här med ref-nummer är inte min grej.. jag kommer aldrig ihåg dom. Men efter lite googlande så hittade jag AQ4100-22E. Jag kallar den helt enkelt "Winter"
SkrällDen där urtavlan är galen, sjukt fin! Blev man sugen på att testa Citizen också
Yepp, deras papperstavlor är väldigt trevliga. Diskreta, men med detaljer.Den där urtavlan är galen, sjukt fin! Blev man sugen på att testa Citizen också
Min sambo är också väldigt imponerad över att glaset inte syns.Idag blir det den utan glas…
I alla fall om man ska tro min fru som inte kan låta bli att dutta med fingertoppen för att testa
Jag hör dig, faen vet hur Seiko tänkte då dom inte tillhandahåller halvlänkar?!? Det justerbara låset blir ju oanvändbart om man inte kan få en bra grundpassningMin sambo är också väldigt imponerad över att glaset inte syns.
Själv saknar jag en halvlänk. Så den blir mest liggandes i lådan.
Klickade också hem en på black week. Perfekt när man inte behöver bry sig som vid tex bus och lek:Hårdast (el plastigaste ) på stan nu ?
Visst är de ok ? Och ”bruksiga”, jag kliver ju upp ett par ggr varje natt, måste glo på klockan då, perfa med den lumen..Klickade också hem en på black week. Perfekt när man inte behöver bry sig som vid tex bus och lek:
Jag är nöjd. Inte finast klockan i boxen, men bra. Och perfekt för ändamåletVisst är de ok ? Och ”bruksiga”, jag kliver ju upp ett par ggr varje natt, måste glo på klockan då, perfa med den lumen..
Inte uppmärksammat denna tidigare. Den var väl inte supersnygg. Bra med Solarpower och funktionsduglig. Värd att kolla in.Morrn tråden, den här verkar vara snäppet bättre än Breitlings kvartsare ? Och mer prisvärda, ngn som ägt och kan reviewa lite (jag börjar här snarare än Tissot tråden)…
Connected watches Watch Collection | Tissot® Sweden
Discover the Connected watches watches on our official website | Free delivery. International warranty.www.tissotwatches.com
Inte snyggast i klassen, påminner om x33, men mucho funktionalitet har den…Inte uppmärksammat denna tidigare. Den var väl inte supersnygg. Bra med Solarpower och funktionsduglig. Värd att kolla in.
Jag ägde en tidigare. Jag gillar konceptet att det i grunden är en vanlig solar klocka fast med lite extra funktioner snarare än en "smart-klocka". Halvårs batteritid. För mig agerade den som en sportklocka som även kunde ge mig lite viktigare notiser från telefonen.Morrn tråden, den här verkar vara snäppet bättre än Breitlings kvartsare ? Och mer prisvärda, ngn som ägt och kan reviewa lite (jag börjar här snarare än Tissot tråden)…
Connected watches Watch Collection | Tissot® Sweden
Discover the Connected watches watches on our official website | Free delivery. International warranty.www.tissotwatches.com