Jo precis, tack, vill byta band dock, men vet ej riktigt till vad, ngt ljusare grönt , grått, vinrött ? Mockaish aktigt ? Fusk croco är så B..orange struts ? Eller för skrikigt ?Grönt och guld är alltid snyggs tillsammans
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo precis, tack, vill byta band dock, men vet ej riktigt till vad, ngt ljusare grönt , grått, vinrött ? Mockaish aktigt ? Fusk croco är så B..orange struts ? Eller för skrikigt ?Grönt och guld är alltid snyggs tillsammans
Hirsch har ett grått band i nubuck, har för mig det heter Osiris. Jag har ett ljusblått som är väldigt behagligt att bära (men inte alltid så lätt att matcha )Jo precis, tack, vill byta band dock, men vet ej riktigt till vad, ngt ljusare grönt , grått, vinrött ? Mockaish aktigt ? Fusk croco är så B..orange struts ? Eller för skrikigt ?
Tack, googla lite, 349 riksdaler på klockia, finns i massa färger oxåHirsch har ett grått band i nubuck, har för mig det heter Osiris. Jag har ett ljusblått som är väldigt behagligt att bära (men inte alltid så lätt att matcha )
Inte alltid de dyrare som ger ett leende på läpparna, mucho nice solar Seiko
Den var cool, ngt coolt med land / field / militäriskaNyinkommen quartz. Behövde en field watch till gänget.
Tack, gillar också stuket. Jäkla praktisk sak med safirglas, skruvad krona, 100m wr och solcellsladdning.Den var cool, ngt coolt med land / field / militäriska
Tack, gillar också stuket. Jäkla praktisk sak med safirglas, skruvad krona, 100m wr och solcellsladdning.
Jag tycker inte det. Är min första Timex, men tycker inte att den tickar högre än mina andra quartz jag har hemma från Seiko och Glycine.Har den även timex patenterade "lätt att hitta tack vare extremt högt tickande"-funktion?
Jag tycker inte det. Är min första Timex, men tycker inte att dem tickar högre än mina andra quartz jag har hemma från Seiko och Glycine.
Bara kuba cigarren som saknas
Torsdagens material, Peccary, guld, alligator, och en bit Desert Ironwood.
E64.111 under huven, så kommer jag sent till jobbet kan jag i alla fall inte skylla på att klockan visar fel
Vintage premiumkvarts idag.
Härligt att se lite gamlingar, jag hoppas att fler som ser klockorna reflekterar över livslängden kvalitativa kvarts-ur kan ha
Hamnar den på avbytarbänken finns jag ett PM bortEn månad sen jag bar den här sist. Dåligt, den är värd minst en dag i veckan.
Grymt fin!Fruktansvärt nöjd med sbgx343. Nu tillbaka på länk till nästa sommar då den eventuellt får smaka gummi någon månad igen. Har nu dragit sig en halv sekund på fem månader så hittills den mest exakta haq jag ägt. Största problemet med denna är damm på tavlan
Ganska likvärdig tycker jag. Jag har haft både sbgn003 och sbgv243 och denna är iaf tydligt kortare och smidigare än den sistnämnda och möjligen något större än 003an. Jag har typ 16,5 cm handled och tycker sbgx343 sitter väldigt lagom. Jag gillar mindre klockor runt 36-38 bäst men denna sitter väldigt bra för att vara 40. Normalt tycker jag 40 är för stort på en trehandare men inte på denna.Grymt fin!
Hur upplever du (eller andra här) att den bärs på armen? I jämförelse med SBGN003?
Tack för bra input! Jag har 17,5 cm. Men är precis som du väldigt känslig för stora klockorGanska likvärdig tycker jag. Jag har haft både sbgn003 och sbgv243 och denna är iaf tydligt kortare och smidigare än den sistnämnda och möjligen något större än 003an. Jag har typ 16,5 cm handled och tycker sbgx343 sitter väldigt lagom. Jag gillar mindre klockor runt 36-38 bäst men denna sitter väldigt bra för att vara 40. Normalt tycker jag 40 är för stort på en trehandare men inte på denna.
Då tror jag du skulle vara OK med storleken.Tack för bra input! Jag har 17,5 cm. Men är precis som du väldigt känslig för stora klockor
Hmmm, är inte hela iden med radiostyrt att du ska slippa ställa in den?Har velat prova en radiostyrd eco drive och hittade den här med tag och prislapp kvar för en spottstyver av vad den kostade. En hel vetenskap att ställa in och jag har inte lyckats helt men den visar tid nästan rätt i alla fall. (Bara 12 timmar fel)
Indeed, @Fisherking , hoppade den till rätt under natten ? min hojtar till vid 0300 tiden (radiostyrd väggklocka som jag vaknar av ibland när den börjar spöka av sig själv)Hmmm, är inte hela iden med radiostyrt att du ska slippa ställa in den?
Hmmm, är inte hela iden med radiostyrt att du ska slippa ställa in den?
Jo fast en del grundinställningar måste man göra. Vet inte vad signalen klockan tar emot innehåller för information faktiskt.Indeed, @Fisherking , hoppade den till rätt under natten ? min hojtar till vid 0300 tiden (radiostyrd väggklocka som jag vaknar av ibland när den börjar spöka av sig själv)
Ahha, här har jag ingen koll , aldrig haft en radiostyrd på armen, man måste grundinställa så att säg, men tycker borde gjorts i Japan i detta fall för att sedan sköta sig själv automatiskt, solar oxå, så inget ”död efter stanna vid batteribytes strul”, @BarbaBaba , några visheter ?Jo fast en del grundinställningar måste man göra. Vet inte vad signalen klockan tar emot innehåller för information faktiskt.
Hoppade inte rätt under natten. Får gå igenom youtubevideon igen.