Blev riktigt fin efter lite TLC
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jodå, semester o soffläge…..Inga quartzister inne idag?
Jodå, semester o soffläge…..
Shit , mega jul aftonSamma här. Har ett paket med 6 nya quartzare som flygs in från Japan att se framemot
Shit , mega jul afton
Brattar Rocks, kolla i Brattetråden, de släpper 2 riktigt bling dinkor i Sverige, synd man ej har styvt 200k överHaha ja verkligen. Ska bli kul att bli med bratte igen
Brattar Rocks, kolla i Brattetråden, de släpper 2 riktigt bling dinkor i Sverige, synd man ej har styvt 200k över
Bratte på gymmet för att byta höstfläsk mot julskinkaInga quartzister inne idag?
Svincool juQuartz på idag!
Små quartzur är
Sist ut med min superlume!Inga quartzister inne idag?
Inga quartzister inne idag?
Alltid quartz, äger inget annan numera
Vackert ord!Inga quartzister inne idag?
Lägg på ngn tusing, eller prutaVackert ord!
Kan ni quartzister tipsa mig (obotlig automat-älskare) om fina batteriklockor?
Ca 5-10k begagnat som har fin urtavla.
Tackar!!
Nää, inte tipsa om den, den vill jag knipa i mellandagarnaLägg på ngn tusing, eller pruta
Avslutad - Chronomaster AQ4080-52L
Prövar en första och sista prisbump. --------------------------------------------- Dom som är intresserade vet säkert en del om den här modellen men here goes... Storleksmässigt perfekt med 37,2 mm dia och 44,2 lug till lug. 10,2 hög. Urverk är Caliber 060 med soldrift och evighetsdatum (dvs...klocksnack.se
Shit, sorry, jag gluttar oxå runt lite, men villrådigNää, inte tipsa om den, den vill jag knipa i mellandagarna
Du har (förutom just prisbilden som kanske inte alltid är uttalad) nästan 200 sidor med trevliga kvartsklockor att förkovra dig överVackert ord!
Tackar!!
Haha, jag har haft fingret på köpknappen på en från Sakura i flera veckor nu. Typ 15k ex. moms. Dunderpris. Men här slipper man ju momsen, så du kanske behöver slå till innan mellandagarnaNää, inte tipsa om den, den vill jag knipa i mellandagarna
Vackert ord!
Tackar!!
Bra val, de där är kanonfina! Syskonet SBGN001 hälsar (dock bild från igår)Aerospacen vilar i lådan, det får bli GS quartz till uppesittarkvällen. Tänkte kamma hem miljonerna.
Ja den är ingen dum pjäs, Platinum-Duratect behandlat titanHaha, jag har haft fingret på köpknappen på en från Sakura i flera veckor nu. Typ 15k ex. moms. Dunderpris. Men här slipper man ju momsen, så du kanske behöver slå till innan mellandagarna
Kan inte bestämma mig för den eller om man ska försöka få tag i en AQ4092-56M
Superfin den där! Finns inte mycket att klaga på vad gäller dessa. Bra storlek, tidshållning, GMT samt en grym finnish med lagom mycket borstade ytor på boetten.Bra val, de där är kanonfina! Syskonet SBGN001 hälsar (dock bild från igår)