Tack snälla! Den har en diameter på 40mm och är ca 10,5mm hög, L2L om man bara ser till endast boett är ca 45mm men med första länkbiten som inte riktigt artikulerar neråt blir den närmare 50mm, länken är 27mm som bredast i övergången mellan boett och länk med avsmalning ner till 18mm. Den ska ha en total vikt på ca 134gr med full länk enligt Tissot och jag var tvungen att ta ut 4 helbit och 1 halvbit och har då turen att den sitter perfekt på mig! Jag har ca 17cm handled för referens. Har inte vägt min men misstänker att den bör väga ca 120gr med en för mig anpassad länk, vikten var en av många mycket positiva överraskningar för mig då jag finner avsaknad av substans oftast drar ner kvalitetskänslan och ska jag vara uppriktig skulle jag ha svårt att avgöra om det var kvarts endast på vikten om den saknat tickande sekundvisare. Här nedan finns den enda vettiga recensionen för tillfället med en sanningsenlig reflektion.
Här är lite fler bilder i olika vinklar och dagsljus
Supersnygg!
Men är det inte väldigt konstigt att ha quickrelease på länken när den är modellanpassad... går ju inte å klämma in ett gummi där....?
Senast ändrad: