Tänkt fortsätta lite, mest för att kanske skapa något av ett referensarkiv. Hoppas inte
@BarbaBaba har något emot det. Först lite mer kvartsare ur samlingen och sen lite bilder på olika urverk. Jag har samlat på mig ganska många klockor under åren och vill fortsätta köpa intressanta klockor, men innan jag köper fler klockor så om ni vet vad någon av klockorna jag har postat kan tänkas vara värda på köp&sälj så uppskattar jag om ni hojtar till
Först ut är en 80-talare från Zenith med ett Zenith-Movado cal11.6
Min macho-beater-klocka, Suunto Observer XT Limited, made in Finland!
Sen måste man ju ha några kvartsdykare i samlingen. Seiko Sports 150, Zodiac Speed Dragon, Citizen Aqualand
Digitalare finns också. Seiko A904 -94, Seiko Ski Thermo SBCR005 -94 (Ja, jag har orginal velcrobandet också) och Seiko A939 -81
Sen lite skämmiga designerklockor. Locman Stealth Total Blue Limited Lufthansa Edition med ett standard Miyota, Neckmarine Vintage Chrono med ett Epson YN91a och en Junghans 70-talare med ett Junghans 667.70 7j
Sen två klassiker Citizen Crystron och Seiko Duo Display (Ja displayen funkar, men den blinkar för att det är dags för ett nytt batteri

)
Seiko 9531B HAQ 7j 20spy
Yttepytte Seiko 7321 5j, 15spm
Seiko-Credor 7771a 6j, 15spm
Seiko 8N41A 3j HAQ, 20spy
Eterna (ETA) 955.417 7j
Eterna 1555 7j, tror att detta var Eternas första kvartsverk tillsammans med 1550
Zenith-Movado 11.6 (ETA 955.411) 7j
Nej jag ville inte öppna Breitlingen, Seiko Grand quartzen och dykarna