peder_sweden
Basic
Är alltså detta en 1665 Mk1? Härlig den ser ut Var går Du när den ska in på service? /PDet här måste ju vara det snyggaste plexi:t ever! Ref 1665.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är alltså detta en 1665 Mk1? Härlig den ser ut Var går Du när den ska in på service? /PDet här måste ju vara det snyggaste plexi:t ever! Ref 1665.
Yes, Mk 1.Är alltså detta en 1665 Mk1? Härlig den ser ut Var går Du när den ska in på service? /P
7.900 kr enligt Krons/Nymans prislista.Jag har möjlighet att få köpa en 116600 som tyvärr har legat i winder sedan 2015.
Är det någon som servat en sådan nyligen som vet på ett ungefär vad det kostar.
...grattis till en superfin SD om Du nu kommer i målDet var ju faktiskt inte alls så farligt dyrt som jag trodde.
Någon här som vet hur många länkbitar det ska sitta på en 126600:a?
Kul - fixade Du själv eller lämnade Du in någonstans?//PMed ett RubberB känns det som att min Deepsea 126660 hittat hem! Så jädra nöjd Kommer dröja innan länken åker på igen.
Tänkte fixa själv men efter att överlagt med min AD och han pratat om värmning och loctite på skruvarna mm så kändes det säkrast att åka in så dom fick fixa det. KostnadsfrittKul - fixade Du själv eller lämnade Du in någonstans?//P
Med ett RubberB känns det som att min Deepsea 126660 hittat hem! Så jädra nöjd Kommer dröja innan länken åker på igen.
Tack för svar, så jag saknar 1st länkbit baserat på nedan bilder?5 avtagbara
Tack för svar, så jag saknar 1st länkbit baserat på nedan bilder?
Mer bilder tack!
Stort tackStämmer du saknar en bit.
Här är en ny för jämförelse
Here comes the sun!