Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mk 2126600, grymt bra klocka!
Också ruggigt pepp på en, blir när gud vill och kontot tillåterDet blir att köpa en snarast......
En av de bästa!126600, grymt bra klocka!
Det stämmer saknar länk samt skicket är lite sämre.Försöker samla på mig lite kunskap innan av en 116600.
Hur kommer det sig att denna ligger lägst i pris på Chrono24 (när säljaren är LW)?
Rolex Sea-Dweller 4000 säljes av en Trusted Seller på Chrono24 för 146 000 kr
Rolex Sea-Dweller 4000 Annons: 146 000 kr Rolex Sea-Dweller 4000, Referensnummer 116600; Stål; Automatisk; Skick Mycket bra; År 2016; Klocka med originallåda; Klwww.chrono24.se
Vad är det jag missar förutom att den saknar länk? Någon som har koll på vad en komplett ligger på?
Tack på förhand
Man undrar ju vad som hänt med länkenDet stämmer saknar länk samt skicket är lite sämre.
här har du den på blocket
Det stämmer saknar länk samt skicket är lite sämre.
här har du den på blocket
Köpa från en privatperson på chrono24 utan papper känns tveksamt. Inte för att det behöver vara något fuffens men du kommer få en enklare och bekvämare resa om du köper från en handlare som går att få tag på igen om det skulle uppstå några bekymmer.Har kikat lite på denna...
Rolex Sea-Dweller säljes av en Privatsäljare på Chrono24 för 132 865 kr
Rolex Sea-Dweller Annons: 132 865 kr Rolex Sea-Dweller, Referensnummer 126600; Stål; Automatisk; Skick Mycket bra; År 2019; Klocka med originallåda; Lowww.chrono24.se
Men säljaren har inget Warranty Card eller annan dokumentation förutom Box och tags.... vågar man köpa? Finns det risk att det är stöldgods? Kan man kolla up detta någonstans?
Känns lite orolig att köpa utan full dokumantation, någon som har erferenhet av liknande situation...är jag för paranoid?
Sant! Priset var bra, men som sagt tveksamt....låter magkänslan bestämma.Köpa från en privatperson på chrono24 utan papper känns tveksamt. Inte för att det behöver vara något fuffens men du kommer få en enklare och bekvämare resa om du köper från en handlare som går att få tag på igen om det skulle uppstå några bekymmer.
Varför inte istället lägga ut en köpesannons här på klocksnack?
HejEn av de bästa!
Så är det, men det finns en gräns för när det övergår till att bara vara en tidsödande besvikelse Har dragit igenom det på blocket redan. Chrono24 finns en del, men säljarna är överlag otroligt dåliga och ovilliga att ta fler bilder, även om bilderna i annonserna är helt värdelösa. Jag har även 5 exempelbilder jag brukar skicka över och ber om exakt likadana bilder och trots det lyckas de inte. Tröttsamt, som sagtletandet är ju halva nöjet. Det finns väl någon eller några på blocket som skulle kunna vara något men du får väl be säljarna om bättre bilder. Min erfarenhet är att de flesta är hjälpsamma om man ber snällt. Sedan finns det ju ett otal på chrono24.