2495kr hos Globen.Japp skx007
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
2495kr hos Globen.Japp skx007
Bra pris!2495kr hos Globen.
Ja, Àr vÀl typ dÀr den borde ligga hos alla handlare i Sverige.Bra pris!
Hmmm... i min webblÀsare kostar den 3998:-2495kr hos Globen.
Globen kör alltid specialpris pÄ 007. Hemsidan visar alla Klockmasters pÄ en gÄng, inte specialdealer.Hmmm... i min webblÀsare kostar den 3998:-
https://www.klockmaster.se/klockor/diver/seiko-diver-skx007k1
Yeah!Idag fÄr denna Srp779 med nytt glas och insert följa med till jobbet
Hmmm.... hemliga specialpris? VÀrldens sÀmsta marknadsföring? Har Globen nÄgra andra hemliga specialare som man bör kÀnna till?Globen kör alltid specialpris pÄ 007. Hemsidan visar alla Klockmasters pÄ en gÄng, inte specialdealer.
Inte vad jag vet men specialdeal pÄ skx007 har de haft lÀnge.Hmmm.... hemliga specialpris? VÀrldens sÀmsta marknadsföring? Har Globen nÄgra andra hemliga specialare som man bör kÀnna till?
Det Àr inte utan att jag hÄller med dig!För lite mögel i SeikotrÄden!
Grymt fin!Det Àr inte utan att jag hÄller med dig!
Inga automater med GMT, tyvÀrr. Endast Grand Seiko har automatiska GMT-verk just nu.Hej!
Jag har en frÄga. Jag Àr ute efter en automatisk Seiko. Dykare. GÀrna 42+ mm. GÀrna GMT. Finns det? Utseende/pris inte jÀtteviktigt. Tips?
Mvh Henric
SBDB001, SBDB011, SBCW003Hej!
Jag har en frÄga. Jag Àr ute efter en automatisk Seiko. Dykare. GÀrna 42+ mm. GÀrna GMT. Finns det? Utseende/pris inte jÀtteviktigt. Tips?
Mvh Henric
Skönt att den verkar ha hittat hem ordentligt nu. Tror det Àr den jag sÄlde som sedan bytte Àgare hejviltJag fick hem en riktigt fin SARG007 idag. Den hÀr har vandrat land och rike runt den senaste tiden men nu kÀnns det som om den kommit hem