Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sorry felciterat av migPåminner om något jag sett tidigare men jag kan inte minnas vad...
Ingen här inne som säljer en Steinhart?![]()
Nu kan jag minnas fel men jag tror det är samma bolag men att man säljer under annat namn i USA.Notera detta, finns ett fabrikat som är stort sett identiska med Steinhart som ABTW har recenserat
http://www.ablogtowatch.com/debaufre-gmt-redblue-watch-review/
6542rolex!
kass minne asså
Jag har hört att namnbyte är på gång. Sternhart från och med 2017Enligt djungeltrumman så bytte @Philippe Stern sin PP mot 4 st Steinhart och en Söner of Sweden.
Om nu det stämmer så är det bara att inse att år 2017 är det Steinhart som gäller.
Det stämmer.Jag har hört att namnbyte är på gång. Sternhart från och med 2017![]()
Usch!Notera detta, finns ett fabrikat som är stort sett identiska med Steinhart som ABTW har recenserat
http://www.ablogtowatch.com/debaufre-gmt-redblue-watch-review/
För att man kanske inte har råd att köpa en Rolex (om man är ung) men gillar designen? Ungefär som ha sylta på julbordet istället för ankleverterrin.Usch!
Varför vill man springa runt med en homage på armen?
Lite som att klistra dit ett TURBO-märke på 245:an...
Är man säker i sin mansroll men saknar kapital är det självklara valet en Seiko, Citizen etc, inte en billig Rolex-homage.För att man kanske inte har råd att köpa en Rolex (om man är ung) men gillar designen? Ungefär som ha sylta på julbordet istället för ankleverterrin. Men man måste vara säker i sin mansroll, Torsten. Inte alla som fixar det.
Ja absolut när kör vi igång?Steinhart har ingen distributör i Sverige ser det ut som. Behöver du inte lite extrajobb @wayne?
Nu kan jag minnas fel men jag tror det är samma bolag men att man säljer under annat namn i USA.
Köpte direkt från deras hemsida då det begav sig. Snabbt och enkelt, inga som helst problem.Steinhart i Sverige verkar svårt..
Någon som vet bästa inköps kanalen?
Köpte direkt från deras hemsida då det begav sig. Snabbt och enkelt, inga som helst problem.
Vilken modell?Ah kanon då ska jag undersöka varit på jakt efter en länge nu.![]()
Steinhart är bäst!!!!!Älskar den här tråden utveckling; sarkastiska inlägg blandas med seriösa och snart vet man inte vad som är vad. Ett av dina bättre påfund @Philippe Stern - kudos!