Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon som är sugen på en Carrera 39?
Skicka PM
Förstår dig, hojta till om det blir dags att säljaNöjd med denna, börjat gilla quartz mer och mer.
Byta mot nåt.Någon som är sugen på en Carrera 39?
Skicka PM
Passar riktigt bra på gummi!
En riktigt vacker MonacoMonacon. Används sparsamt nuförtiden men en skön sommarklocka.
Min gamla, har numer gått i arv till frugan (Armen är dock fortfarande min). Inköpt tidigt 90-tal.
En riktigt vacker Monaco
Blev helt ok!En Link utan "linken". Måste säga att jag tycker det blev rätt snyggt även om mitt hantverk lämnar en del att önska. Lär dock inte dröja länge innan länken åker på igen
Någon som är sugen på en Carrera 39?
Skicka PM
Behåll denPassar riktigt bra på gummi!
Har tittat på Carreran typ örtio gånger. Hade det varit kvarts hade vi varit go (tror jag).Båda dessa bumpade till bra pris idag om någon är intresserad!
Lågt intresse! Konstigt, klockan är kanon för priset! Går nästan som en QuartzHar tittat på Carreran typ örtio gånger. Hade det varit kvarts hade vi varit go (tror jag).
Den får du väl såld?
Va? Citerade du fel inlägg nu kanskeBehåll den
Ja blev nog lite felVa? Citerade du fel inlägg nu kanske