• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Officiella TAG Heuer tråden

Har provat och varit sugen på ett antal andra modeller av Aquaracer men denna slår alla i mitt tycke. En vridring som inte bara är blank och ser ut som alla, datum kl 9 med bubbla, 500m och quartz är det jag värderar högst. Hade gärna haft gummiband med tillhörande ändligare och deployment clasp men har svårt att motivera de 2,5-3kkr.

Ser väldigt sällan varken denna eller automataren så det talar väl för att inte så många andra tycker som jag...

C82DEC26-E520-45B1-8111-74A97672114F.jpeg

302A61CE-799B-4297-A273-5E06AE51112A.jpeg
Ägde en sådan (samma klocka två ggr. t.o.m:rolleyes:), helt underbar. En av de mest saknade av alla jag flippat:(
 
Hej folket i officiella TH tråden.
Jag råkade se en en gammal TH på instagram som fångade mitt intresse.. Jag bara måste ha en!
Jag har letat på chrono24 utan att hitta någon.

Någon som vet vad modellen heter?
Finns den även utan pvd?
REF nummer?
Fanns den både som automatiskt och quartz?
Någon som har en att sälja? =)
Screenshot_20190707-112546_QuickPic.jpg
 
Hej folket i officiella TH tråden.
Jag råkade se en en gammal TH på instagram som fångade mitt intresse.. Jag bara måste ha en!
Jag har letat på chrono24 utan att hitta någon.

Någon som vet vad modellen heter?
Finns den även utan pvd?
REF nummer?
Fanns den både som automatiskt och quartz?
Någon som har en att sälja? =)
Screenshot_20190707-112546_QuickPic.jpg
Köp av Tyler som driver Simon Watch company, han är en entusiast själv och super att handla av. Hans priser brukar också vara väldigt bra.

Edit: följ honom på instagram för att ha koll på när han får in nya klockor, de säljs ganska fort
 
Hej folket i officiella TH tråden.
Jag råkade se en en gammal TH på instagram som fångade mitt intresse.. Jag bara måste ha en!
Jag har letat på chrono24 utan att hitta någon.

Någon som vet vad modellen heter?
Finns den även utan pvd?
REF nummer?
Fanns den både som automatiskt och quartz?
Någon som har en att sälja? =)
Screenshot_20190707-112546_QuickPic.jpg
Modellen heter 1000 rätt och slätt och jag har för mig att den släpptes både i kvarts och automat, Heuer-märkt eller TAG-märkt.
 
Otroligt snygg!
Postade precis ovan också, men är intresserad utav att köpa en liknande och är lite nyfiken på om du köpte den ny eller beg, och i så fall pris om man får fråga det? :)
Denna är köpt begagnad. Min andra Aquaracer med stålbezel, grym klocka för slanten. Brukar väl gå på allt mellan 12-14 begagnad :)
 
Tillbaka
Topp