Mojbjörn
Basic
Precis! tycker den passar dig fint!Alright. Jag har massiva 16cm och har inte några problem med kronan, men vi är ju alla olika skapta. De mesta över 40mm brukar se lite lattjo ut på mig men tycker denna funkar ändå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis! tycker den passar dig fint!Alright. Jag har massiva 16cm och har inte några problem med kronan, men vi är ju alla olika skapta. De mesta över 40mm brukar se lite lattjo ut på mig men tycker denna funkar ändå.
Den var ju skitsnygg. Bra färg också, ägt en kermit tidigare så önskan finns där givetvisFärgen är cool, risk för att man tröttnar tror jag. Snubblade dessutom över en annan artikel. Saudiarabien beställer Tag Heuer Kermits. https://www.esquireme.com/content/39043-tag-heuer-creates-green-200-piece-saudi-arabia-aquaracer
Crap också, nu blev man ju sugen på en Kermit också! Är ju lite svårt att bestämma sig när alla är så läckra tycker jag.Färgen är cool, risk för att man tröttnar tror jag. Snubblade dessutom över en annan artikel. Saudiarabien beställer Tag Heuer Kermits. https://www.esquireme.com/content/39043-tag-heuer-creates-green-200-piece-saudi-arabia-aquaracer
Haha, tror det kan vara svårt att få tag i en limiterad SaudiheuerCrap också, nu blev man ju sugen på en Kermit också! Är ju lite svårt att bestämma sig när alla är så läckra tycker jag.
Hehe som total klocknoob så fattade inte jag detHaha, tror det kan vara svårt att få tag i en limiterad Saudiheuer
Mmmmmm beautiful!!!I'm back in the tråd!
Snyggt gratulerar! Sitter klockrent på din armI'm back in the tråd!
Mmmmmm beautiful!!!
Tack! Aquaracer är fan grymt underskattad utanför den här trådenSnyggt gratulerar! Sitter klockrent på din arm
Storlek?I'm back in the tråd!
Instämmer!Riktigt bra tavla på den! Måste nästan köpa en känner jag
Det är 43an va? 41an är väl orange? Kanske finns en 41a som är gul också!Storlek?
43 kaxigaStorlek?
Själv sitter man med en 41a som man tycker är för stor . Skillnaden på man & pojk!43 kaxiga
Säger som min vän @Jonulf - Väger man nästan 0,1 ton bär man upp det mesta.Själv sitter man med en 41a som man tycker är för stor . Skillnaden på man & pojk!
Indeed!Säger som min vän @Jonulf - Väger man nästan 0,1 ton bär man upp det mesta.
AbsolutInstämmer!
Säg till när du flippar den
Skäll gärna på mig om jag är blind, men när släpps den?
Letade efter releasedatum som en tok häromdagen, hittade inget. En vettig AD bör ha koll.Skäll gärna på mig om jag är blind, men när släpps den?
Det är inte helt tydligt än men jag fick svar från Watchiary på instagram att han tror den borde finnas att köpa i Sverige i oktober.Skäll gärna på mig om jag är blind, men när släpps den?
Det är inte helt tydligt än men jag fick svar från Watchiary på instagram att han tror den borde finnas att köpa i Sverige i oktober.
Wathiarys bilder ger för övrigt ett annat intryck vad gäller den gröna tavlan, risk att man blir besviken när den gröna inte poppar lika fint irl...
Smask!Jag lovar att uppdatera er här med release datum! Har nämligen superkoll och rätt kontakter
Kommer att skriva här i tråden så fort den släpps!
Om du vet är det väl bara skriva datum???Jag lovar att uppdatera er här med release datum! Har nämligen superkoll och rätt kontakter
Kommer att skriva här i tråden så fort den släpps!
Antagligen men jag upplever inte att man marknadsför de blå som lika läskande superduperfärgglada på den nivån som man extremt framhäver den grönaÄr väl sunburst?
Så beror förmodligen helt och hållet på miljö, poppar som fan i solen och mer subtil i skugga, precis som den blå tavlan, eller?
Du har en poäng, men där skulle jag snarare säga att de är dåliga på att framhäva den blåa tavlan i sitt esse, så förhoppningsvis är den gröna lika bra i solljus som det ser ut på bild!Antagligen men jag upplever inte att man marknadsför de blå som lika läskande superduperfärgglada på den nivån som man extremt framhäver den gröna