• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella TAG Heuer tråden

Vi får se hur TAGen står sig.
20190919_080349.jpg

Den är stor.

16710an har jag haft i många år tänker växla mellan nykomlingarna Tudor och TAG kommande semestervecka en av dem får eventuellt lämna.
Har ägt ett antal 16710 jag med, de är riktigt fina och saknar dem ständigt! TAGen kan inte jämföras med en rolex. Rolex är Rolex!
Men TAGen får min röst lätt om det står mellan den och tudorn. Hur som haver är vi alla olika och vilken du än väljer så är du vinnare ;) de är riktigt fina klockor! Tudorn är dock mer high end och finishen är bättre men det är marginellt. TAGen är förtrollande och roligare tycker jag och den gör verkligen sin egen grej. Den må ha samma färger och funktion som Rolexen och Tudorn men ändå kör den sitt eget race. Min TAG pepsi stannar nog för evigt. Men det har man ju sagt förr :banghead: :hilarious:

Har ägt ett antal 16710 jag med, de är riktigt fina och saknar dem ständigt! TAGen kan inte jämföras med en rolex. Rolex är Rolex!
Men TAGen får min röst lätt om det står mellan den och tudorn. Hur som haver är vi alla olika och vilken du än väljer så är du vinnare ;) de är riktigt fina klockor! Tudorn är dock mer high end och finishen är bättre men det är marginellt. TAGen är förtrollande och roligare tycker jag och den gör verkligen sin egen grej. Den må ha samma färger och funktion som Rolexen och Tudorn men ändå kör den sitt eget race. Min TAG pepsi stannar nog för evigt. Men det har man ju sagt förr :banghead: :hilarious:
Vi får se kanske behåller samtliga ;)

Kände exakt samma. Köpte en blå. Och du har min gamla ser jag! Grym klocka :)

Är de inte redan där då? Bästa dykaren söder om 30k skulle jag säga.
:). Den är verkligen grym och kommer få stanna ett ett bra tag i samlingen. Det är roligt det här med den bytesekonomi som existerar på KS. Gör hobbyn så mycket mer överkomlig när allt inte måste köpas från AD.

Tillbaka
Topp