Mojbjörn
Basic
Det vet jag inte ännu men som sagt så fort jag vet mer så återkommer jag härSmask!
Det är inte limiterad upplaga va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det vet jag inte ännu men som sagt så fort jag vet mer så återkommer jag härSmask!
Det är inte limiterad upplaga va?
Jag sa aldrig att jag vet. Jag skrev att när jag vet så lovar jag att dela med mig!Om du vet är det väl bara skriva datum???
Jag sa aldrig att jag vet. Jag skrev att när jag vet så lovar jag att dela med mig!
Japp den går åt båda hållenHar Tag Heuer GMT bidirectional bezel ?
Sexsiffriga Rolex GMT hoppar också halvtimmesvis.Japp den går åt båda hållen
För info så går den halvtimmesvis till skillnad från nyare rolex vilket jag vill minnas hoppar timmesvis
Min ad sa runt 28k isch, kommer eventuellt en prishöjning innan den släpps han har beställt den, kommer försöka vara på plats samma dagDet vet jag inte ännu men som sagt så fort jag vet mer så återkommer jag här
Lite väl saftig prislapp isf, hoppas han tog i när du fick det priset. Way2012 ligger väl på 23500 texMin ad sa runt 28k isch, kommer eventuellt en prishöjning innan den släpps han har beställt den, kommer försöka vara på plats samma dag
Tack för förtydligandetSexsiffriga Rolex GMT hoppar också halvtimmesvis.
Tidigare GMTs hade 120 klick.
Blev genast sugen på Pepsi...Vi får se hur TAGen står sig.
Ser stor utVi får se hur TAGen står sig.
Självklart, stenhård och snyggFinns det någon kärlek för Monza?
GrymSitter på än idag!
Ja du borde veta
Den är inte så stor i verkligheten eller upplevs inte så stor. Har haft samtliga modeller i bild och tudorn upplevde jag som väldigt stor på armen. Större än TAGenSer stor ut
Den är stor.Ser stor ut
16710an har jag haft i många år tänker växla mellan nykomlingarna Tudor och TAG kommande semestervecka en av dem får eventuellt lämna.Den är inte så stor i verkligheten eller upplevs inte så stor. Har haft samtliga modeller i bild och tudorn upplevde jag som väldigt stor på armen. Större än TAGen
Har ägt ett antal 16710 jag med, de är riktigt fina och saknar dem ständigt! TAGen kan inte jämföras med en rolex. Rolex är Rolex!Den är stor.
16710an har jag haft i många år tänker växla mellan nykomlingarna Tudor och TAG kommande semestervecka en av dem får eventuellt lämna.
Vi får se kanske behåller samtligaHar ägt ett antal 16710 jag med, de är riktigt fina och saknar dem ständigt! TAGen kan inte jämföras med en rolex. Rolex är Rolex!
Men TAGen får min röst lätt om det står mellan den och tudorn. Hur som haver är vi alla olika och vilken du än väljer så är du vinnare de är riktigt fina klockor! Tudorn är dock mer high end och finishen är bättre men det är marginellt. TAGen är förtrollande och roligare tycker jag och den gör verkligen sin egen grej. Den må ha samma färger och funktion som Rolexen och Tudorn men ändå kör den sitt eget race. Min TAG pepsi stannar nog för evigt. Men det har man ju sagt förr
2250 dollares stog det i första artikeln, sen tillkommer väl svensk moms, då är man ju typ därLite väl saftig prislapp isf, hoppas han tog i när du fick det priset. Way2012 ligger väl på 23500 tex
Snyggt!
Roligt att vara med Tag igen. Ett märke alltid värt att återbesöka.
Vilken skillnad på färgen i artikeln & på tags hemsida!För er som tyckte om den väntande gröna Aquaracern: Monochrome har skrivit en kortare artikel med finfina bilder! https://monochrome-watches.com/the-new-tag-heuer-aquaracer-with-green-dial/
Sketsnygg! Habegäret är enormt just nu!Vilken skillnad på färgen i artikeln & på tags hemsida!
Kände exakt samma. Köpte en blå. Och du har min gamla ser jag! Grym klocka
Roligt att vara med Tag igen. Ett märke alltid värt att återbesöka.
Är de inte redan där då? Bästa dykaren söder om 30k skulle jag säga.Tag borde vara lite cleaver, uppgradera Aquaracern och ta Seamastern:s gamla plats
. Den är verkligen grym och kommer få stanna ett ett bra tag i samlingen. Det är roligt det här med den bytesekonomi som existerar på KS. Gör hobbyn så mycket mer överkomlig när allt inte måste köpas från AD.Kände exakt samma. Köpte en blå. Och du har min gamla ser jag! Grym klocka
Är de inte redan där då? Bästa dykaren söder om 30k skulle jag säga.