Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur är det med cert etc?Jag har köpt ett par Aquaracers från uret.se.
Dom brukar ha bra priser på dom
Det har inte varit några konstigheter.Hur är det med cert etc?
Sälj den där till mig!!!
Ge mig ett bud så får vi se.Sälj den där till mig!!!
43 eller 41mmÄr ruskigt nykär i den här. Kan va ett av de bästa köpen hittills
41mm wbd211243 eller 41mm
Autavian är superfin! Det enda problemet jag hade med den är att den är lite för stor/hög för att fungera bra i dressade sammanhang. Samtidigt kan jag önska att den inte bara var polerad utan borstad, detta gjorde att jag inte bar den i alla tänkbara situationer utan hellre bytte till en billig och tillförlitlig beater när det vankades hårdjobb.Ursäkta bombningen av tråden, men vid närmare eftertanke tror jag på fullt allvar att Autavian inte bara duger som OWG utan även som en GADA.
Håller med dig om att de borde ha borstat i alla fall delar av boetten och armbandet. Jag har den i även dressade sammanhang, även om jag förstår vad du menar. Det är ju inte någon tunnis. Men den är ändå inte bara sportig utan även elegant kan jag tycka.Autavian är superfin! Det enda problemet jag hade med den är att den är lite för stor/hög för att fungera bra i dressade sammanhang. Samtidigt kan jag önska att den inte bara var polerad utan borstad, detta gjorde att jag inte bar den i alla tänkbara situationer utan hellre bytte till en billig och tillförlitlig beater när det vankades hårdjobb.
Skönt att ha den tillbaka, fantastisk klocka! Var var det som behövde fixas på garantin?Äntligen! Tillbaka i klocklådan efter nästan två månaders garantiärende.
Den drog sig något alldeles oerhört.Skönt att ha den tillbaka, fantastisk klocka! Var var det som behövde fixas på garantin?
Det där kan nog vara min gamla! Stor hatkärlek till dom därSenaste inköpt Osar kanske inte direkt av kvalitet men fasen så härlig den är
Rasslar fint dom där gamla rackarnaSenaste inköpt Osar kanske inte direkt av kvalitet men fasen så härlig den är
Åå såg den var till salu. Men ska köpa nytt hus .
Alltid velat ha en sån någongång!Luftar denna i dag.
Stenhård diver inte något man badar skumbad med, mer en klocka som man dyker ner i kokande asfalt med.
Skippa husköpet roligare med klockorÅå såg den var till salu. Men ska köpa nytt hus .
Annars hade jag köpt den direkt
Kommer nog att släppa den, har för mycket i klocklådan just nu.Alltid velat ha en sån någongång!
Så det blev en till slut, grattis! Vad tycker du om den?TAG Heuer CBE2110.BA0687
Den ligger fortfarande inplastad i lådan, den är för finSå det blev en till slut, grattis! Vad tycker du om den?