Perfekt skidklocka! Aquagraph från 2009.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ute och rastar aquaracern. Bilen är parkerad om ni undrar.
Eller hur? Att den dessutom håller tiden inom cosg är ju inte heller fel. Utomordentlig klocka. En av mina favoriter.Riktigt fin den där, blå tavlan gör sig riktigt bra.
Det är en caw211r
Vad säger forumet om Tag heuer Monza (inte racer Monza, utan CR2113 den konstiga lillebrodern till Monaco), yay or ney?!
Jo jag tror om man gillar Monaco så är den ett bra alternativ.Den cushionformade i stål är i mitt tycke den finaste moderna TH som säljs ny. Lagom enkel, men bär upp arvet på ett rent sätt. Snygg storlek också.
Nvm! Nu sitter nyförvärvet.
Känns riktigt bra! TackDet där är en snygg och cool klocka, grattis!
Heuer 3000 infriade tycker jag. Denna blir kanon till de lite mer dressade tillfällena. Stod i valet o kvalet på en tvåton, och vet fortfarande inte om jag istället borde gått den vägen Nu återstår att hitta ett riktigt lyxigt croco eller lizard! God helg!
Läcker! Skulle också vara snygg på ett kvalitativt canvas. Grönt eller svart.
Cool blandning av brutal sportstål och klassiskt alligatorband!Nytt alligator på gummi till car208z, sjukt nöjd
Ser ut att vara i fantastiskt skick!Min nya vardagsklocka. Man får tycka vad man vill om Kiriummodellerna men har provat få klockor som sitter lika bra, förutom Linken förstås
Ser ut att vara i fantastiskt skick!
Riktigt bra bild! Jag vet att vi har diskuterat det tidigare, men denna Link:en i något mindre storlek hade varit jättetrevligt.En underskattad model.. känns väldigt gedigen.
Thanx ..personligen möjligen 1 lr 2 mm mindre. Dock tycker jag den bärs något mindre. Iof alternerar jag för tillfället mellan 43 och 41.. så då känns ju inte 41 så stortRiktigt bra bild! Jag vet att vi har diskuterat det tidigare, men denna Link:en i något mindre storlek hade varit jättetrevligt.
Minns inte om jag laddade upp en bild förra gången, men jag tyckte spontant att den kändes förhållandevis stor på mina handleder. Dock är jag rätt liten om armarna så det kan ha spelat in också. 1-2mm tycker jag känns lite snålt om denna är 41mm. 38-39mm tror jag hade varit helt perfekt (för mig).Thanx ..personligen möjligen 1 lr 2 mm mindre. Dock tycker jag den bärs något mindre. Iof alternerar jag för tillfället mellan 43 och 41.. så då känns ju inte 41 så stort
Jo vissa armar är ju tjockare och vissa smalare.. vissa vill ha 36 mm även fast dom har 19cm-armar och vissa vill ha 45mm på en 16cm arm.. själv har jag ca 17,4 mm och brukar ha ur mellan 38-45 mm.. (mest 40-43), den enda 36:a jag (för tillfället) kan tänka mej.. och faktiskt Vill ha, är en klassisk Rolex Day-Date med presidentlänk. Take Care Bro!Minns inte om jag laddade upp en bild förra gången, men jag tyckte spontant att den kändes förhållandevis stor på mina handleder. Dock är jag rätt liten om armarna så det kan ha spelat in också. 1-2mm tycker jag känns lite snålt om denna är 41mm. 38-39mm tror jag hade varit helt perfekt (för mig).