• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella TAG Heuer tråden

5550 dollar så säkert 49-55k nånting i Sverige... Calibre 18 är jäkligt snygg den också! ca 46k
Annars är ju den skelleterade carreran (helt annan stil) rätt cool, typ 37 papp på uret. OK för den kan jag tycka!
upload_2015-9-16_21-4-47.png

Bild stulen på internetz? svar ja
Ok, den där var ruskigt ful! :D

Senast ändrad:
Häftig klocka, men lite för stor för mina armar med sina 45 mm.
CH80:an hade kanske blivit den kanske bästa Carreran någonsin om den inte hade stoppats! Den nya calibern hade blivit något alldeles extra!

Har haft en del TH från 80-90 talet.
Prisvärda tycker jag och ändå ett märke som jag växte upp med och klassade som lyxmärke när man var mindre, ett märke jag kommer ihåg att jag kände till även som ganska ung.

20150927_113602.jpg

Det är skillnad på monaco och monaco. Om man vill ha den klassiska Steve McQueen-varianten i modern tappning (caw2111) får man nog räkna med 35-40 för ett begagnat, fint ex.
Vill man ha vintage orginal kostar det nog en hel del mer...

Caw2111:
image.jpg

Hej alla!

Spontan frågan bland alla experter. Tittar på en klocka till salu.
En TH Carrera calibre 16 chronograph
Tryckknappar har fallit av(2st), någon som varit med om detta? Möjlig orsak?
Någon som har gissning på vad detta kostat laga? Har ingen input på årsmodell el serie nr.
Tacksam för snabbt svar..

Hej alla!

Spontan frågan bland alla experter. Tittar på en klocka till salu.
En TH Carrera calibre 16 chronograph
Tryckknappar har fallit av(2st), någon som varit med om detta? Möjlig orsak?
Någon som har gissning på vad detta kostat laga? Har ingen input på årsmodell el serie nr.
Tacksam för snabbt svar..
Har du några bilder på olyckan?

Nej tyvärr har jag inte detta i detta fallet, säljaren uppskattar kostnaden till 4-5000kr för reperation och vill egentligen bara veta vad man borde ge för klockan.
För övrigt finns det inga fel på klockan, såg ytterst fin ut på bilderna jag såg.
Då kanske du kan länka annonsen.

Tillbaka
Topp