Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker den är riktig ball o känns välgjord. Den är väldigt stort dockSka bli skoj att testa nya TH Carrera 01, ser grym ut och borde dyka upp snart.
Läsvärt och bra bilder av Jeff Stein här: http://thoughts.onthedash.com/thoughts/carrera-heuer-01-preview/
Förhoppningsvis bärs den som en 44,5 Hublot, dvs mycket bra. Gissar dock den kommer känns lite större då bandhornen ser längre ut. Har du provat den?Tycker den är riktig ball o känns välgjord. Den är väldigt stort dock
Jag har testat den, upplevelsen är större än hublot av samma storlek. Mycket beror på bandhornen som är långa. Snart släpps ju tourbillon i helsvart som kommer bli löjligt snygg och med bra pris.Förhoppningsvis bärs den som en 44,5 Hublot, dvs mycket bra. Gissar dock den kommer känns lite större då bandhornen ser längre ut. Har du provat den?
Coolt med skeletterat inhouse för $4900.
Visst är en nedräkning alltid lite spännande oavsett om det är en ny senapssort eller klocka
Det är ju det... Förväntningarna hos mig är inte direkt höga ...men det är ju en release av mina två favoritämnen i ett: Klockor och teknik.Visst är en nedräkning alltid lite spännande oavsett om det är en ny senapssort eller klocka
Jag tror det kan bli bra. Jag har en orealistiskt hög tro för vad Jcb kan åstadkommaDet är ju det... Förväntningarna hos mig är inte direkt höga ...men det är ju en release av mina två favoritämnen i ett: Klockor och teknik.
Kan inte bli sämre än osten de visade upp vid första avslöjandet av en smart watch iaf.Jag tror det kan bli bra. Jag har en orealistiskt hög tro för vad Jcb kan åstadkomma
Han är bäst!!Well, Biver håller hov iaf.
Tack för länken.https://www.hodinkee.com/articles/m...euer-connected-smartwatch-by-kevin-rose-video
Sammanfattning: Om man verkligen vill att det ska stå Tag Heuer på sin smart Watch så ska man köpa den, annars inte.
Ja den verkar riktigt bra, ska bli intressant att testa.. Vet du om den är gjord av keram, eller PVD'at stål som 01 är?Jag har testat den, upplevelsen är större än hublot av samma storlek. Mycket beror på bandhornen som är långa. Snart släpps ju tourbillon i helsvart som kommer bli löjligt snygg och med bra pris.
Satans va vackert!
Hittade en film till:Satans va vackert!
Så jävla läcker, en sådan måste man ju ha. Man kan ju undra varför deras modeller läcker ut så som de gör? Medvetet antar jag? Konstig strategi.
Ny strategi kanske? Gissar det kommer från mindre visningar, likt den du var på? Skoj hursomhelst med teasers.Så jävla läcker, en sådan måste man ju ha. Man kan ju undra varför deras modeller läcker ut så som de gör? Medvetet antar jag? Konstig strategi.
Från att de lanserade nya keramiska aquaracer tog det 6mån innan den fanns på hemsidan. Knäpptyst om den i övrigt och de flesta versionerna har inte dykt upp än. Tvärtom mot klockan ovan dvs
Hej alla
Jag har spanat på en TG, då min kunskap om tag heuer är ytterst begränsad.
Tag Heuer, Carerra, "Tachymetre", refnr.CV2014-3, snr.EAB0466
Vad har ni säga om denna? Något hänga i julgranen? Vad kostar en länk?
Har en fast versionen med silverfärgad sekund visare.
Tycker mycket om den och som begagnad tycker jag den är mycket prisvärd.
Vet ej priset på länken men den är trevlig!