dzlDave
Silver
jävligt snygg iaf!Aldrig ägt en tag o är Porsche-nörd. Lite sugen på denna. Någon som kan berätta mer om dessa generellt? Svåra att få tag på generellt? Någon som ägt en? Snygg klocka tycker jag
Dem andra LE är också grymt snygga!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
jävligt snygg iaf!Aldrig ägt en tag o är Porsche-nörd. Lite sugen på denna. Någon som kan berätta mer om dessa generellt? Svåra att få tag på generellt? Någon som ägt en? Snygg klocka tycker jag
Skövde Urteknik. Kolla med dem!Har en aquaracer wak 2110 som behöver service.
Tips på serviceställen till ok pris ?
Har endast sett det enstaka gång ute i vardagen, men lite kuriosa så var det så krypskyttar hade klockan för att inte reflektera solljuset och avslöja sin positionProvade att bära klockan på undersidan av handleden.
Det gick bra i 5 sekunder.
![]()
Kan inte förstå att det finns någon på denna planet som vill ha det så.
Jag vet ett par exempel där personer bär klockan på insidan, medfödd eller genom skada begränsad rörlighet i axeln, Nascarföraren Richard Petty som har sin Rolex Daytona på insidan av handleden.Har endast sett det enstaka gång ute i vardagen, men lite kuriosa så var det så krypskyttar hade klockan för att inte reflektera solljuset och avslöja sin position![]()
Kanske en vanesak bara? Om man börjar i tidig ålder… Och jag inbillar mig att den kanske är mer skyddad på insidan..?Jag vet ett par exempel där personer bär klockan på insidan, medfödd eller genom skada begränsad rörlighet i axeln, Nascarföraren Richard Petty som har sin Rolex Daytona på insidan av handleden.
Om det beror på alla skador eller om han ser klockan bättre i väntan på start ??
Astronauten John Glenn bar tydligen också klockan på insidan, vare sig Petty eller Glenn kan karaktäriseras som posörer.
Tack för att du delar med dig av dina erfarenheter gällande detta!Det är nu man önskar att man hade klickat på ’DHL Express’-alternativet som, enligt dem, skulle ta 3-5 dagar. Dock kändes det ’sådär’ när frakten hade kostat mer än varan
Jag får ha lite tålamod I guess.
Så snygg tavla. Synd de aldrig dyker upp som beg vad jag kan se.Här kommer en kort review på armband från Barton Watch Straps: You get what you pay for!
ca 4 veckors leveranstid, kvalitet som känns billig och långtifrån premium. Samtidigt är priset relativt lågt så det känns helt korrekt.
Jag var ute efter ett blått armband i gummi, och det var det jag fick (man fick dessutom två remmar så man kan leka runt med längden vilket var en fin överraskning).
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag testade den i butik igår, såg otroligt läcker ut i verkligheten.Hej!
Vad tycker folk om nya Carrera 39mm, WBN2112.BA0639 ?
![]()
Visst gör den! Var också och provade i butik. Kan ha lagt en order på nätet.Jag testade den i butik igår, såg otroligt läcker ut i verkligheten.
Kan det vara dags att tvätta klockan?Trevlig bekantskap idag som väckte ha-begär. Något liknande blir det definitivt framledes.![]()
Gillar ju dessa, men får nog medge att jag föredrar förra modell. Det går att argumentera för att tavlan är mer balanserad idag, men gillade faktiskt två rader och datum kl. 3.Hej!
Vad tycker folk om nya Carrera 39mm, WBN2112.BA0639 ?
![]()
Menar du day date? Den finns fortfarande men också uppdaterad design. Eller att det står calibre + automatic?Gillar ju dessa, men får nog medge att jag föredrar förra modell. Det går att argumentera för att tavlan är mer balanserad idag, men gillade faktiskt två rader och datum kl. 3.
Fortfarande jävligt fin dock.
Håller jag helt med om!Kan det vara dags att tvätta klockan?
Menar du day date? Den finns fortfarande men också uppdaterad design. Eller att det står calibre + automatic?
Ja den är också fin och har svårt för att bestämma mig för vilken placering som är bäst för datumSyftar på texten. Förra tavlan, helt enkelt.
Snabbt baxad bild på Instagram:
![]()
Hade faktiskt en vit Day-Date för några år sedan. Riktigt bra, och fortfarande en favorit. Tyvärr för stor för mig dock, så lämnade pga. det.
Hej,Jag planerar en resa till Stockholm till sommaren. Vad tror ni, är det helt omöjligt att få 30% rabatt på nyaste Aquaracern eller finns det någon extra "trevlig" AD i Stockholm som ni kan tipsa om?
Är det större chans att lyckas med min prutning om jag frågar efter lite mindre rabatt, men ett schyst armband som följer med extra? Tänker om de har större marginal på armband än klockor.