Ja, det är märkligt!Så är det många gånger, utan analysera massa så bara finns det där direkt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, det är märkligt!Så är det många gånger, utan analysera massa så bara finns det där direkt!
Njut nu av den och ha en riktigt skön helg=)Ja, det är märkligt!
Detsamma!Njut nu av den och ha en riktigt skön helg=)
Denna?Fortfarande ingen som har den nya blå aquaracern som kan visa någon bild?
Nu måste du ha fått klockan. Vi väntar spänt på några bilder och en liten recension!Precis impulsköpt nya Tag Aquaracer 300 med keramisk ring på Chrono24. Inte sett den i verkligheten, så hoppas den är snygg. Någon som klämt på den??
Nu måste du ha fått klockan. Vi väntar spänt på några bilder och en liten recension!
Tack!! Coola om du frågar mig. Ruskigt svårt att välja mellan svart och blå (finns också en tredje variant med svart tavla och blå bezel som är ruskigt snygg),Klockan har kommit och är grym. Lade ut den på KS för att jag var Rolex-sugen, men ångrade mig. Tag har verkligen lyft sig. Bra kvalitetskänsla om man jämför med tidigare Aquaracers som kan upplevas lite "rassliga", Keramiska ringen är fantastisk. Sugen på att köpa en blå också. Denna får vara kvar i minst ett kvartal
Blå får min röst!Tack!! Coola om du frågar mig. Ruskigt svårt att välja mellan svart och blå (finns också en tredje variant med svart tavla och blå bezel som är ruskigt snygg),
Hur står sig denna mot 500m? Jag har en sådan men tycker den är lite för loj. Vet att många gillar den men gillar lite mer aggressiva klockor. Den gamla 500m, som jag hade förut, var lite mer rustik och tung på det sättet.Klockan har kommit och är grym. Lade ut den på KS för att jag var Rolex-sugen, men ångrade mig. Tag har verkligen lyft sig. Bra kvalitetskänsla om man jämför med tidigare Aquaracers som kan upplevas lite "rassliga", Keramiska ringen är fantastisk. Sugen på att köpa en blå också. Denna får vara kvar i minst ett kvartal
Hoppas verkligen det vänder och att de blir lika seriösa som när det bara var HEUERDet var en väldigt bra intervju med Biver, med långa innehållsrika svar. THs marknadsandel i sitt prissegment har ökat till 20-25 % och hela företaget går nu åter med vinst. Intressant också ett de tagit in tavel- och boettillverkare i företaget och tilverkar numera mer själva. Den nya, väldigt fina kalibern CH80 ska komma ut i nya klockor inom närmsta åren. Det gillar jag! Sista året har TH presenterat flera fina modeller, så framtiden ser bra ut för dem!
Första posten, välkommen! Snygg klocka. Hur upplever du tjockleken i modellen till vardags?Passar på att förlora oskulden på forumet genom att slänga in en bild på min gamla Carrera.
Inhandlades till riktigt bra kurs på Tourneau i New York sommaren 2008 när dollarn krypt under 6-kronorsstrecket. Med facit i hand skulle jag ha köpt något fläskigare, men den här modellen hade jag velat ha en längre tid, och den håller helt klart än i dag.
Använts 300 dagar om året i 7,5 år och har naturligtvis slitits med stil under denna tiden. Nu har jag börjat snegla mot någon annan modell, men då min sambo lägger sig i vår gemensamma ekonomi alldeles för mycket så sker sparandet till denna i smyg vilket tar en jävla tid.
Första posten, välkommen! Snygg klocka. Hur upplever du tjockleken i modellen till vardags?
Jag tycker annars det är litet svårt att orientera sig bland alla TG kronografer, finns en uppsjö av referenser. Nån speciell modell du kikar på ?
Oops ! Där hade jag tur heheTH 3000 på läder.
Funderar på att behålla den.
Japp, det gäller att ha det iblandOops ! Där hade jag tur hehe
Jag har en caw2111 och tycker den är grym när man köper en så pass dyr klocka så kan det vara värt någon extra 1000 lapp för att få det bästaFunderar på att köpa mig en Monaco men tvekar över vilken referens jag ska ha. Valet står mellan caw2111 och cw2113.
Dom ser ungefär likadana ut men det finns skillnader. caw2111 har safirglas, glasbaksida och är 39 mm.
cw2113 har plexi, stålbaksida och är 38 mm.
Nån som har erfarenhet av dessa två? Safirversionen är ju dyrare men är den värd dom extra 1000-lapparna?
caw2111
Tack!Trots det misslyckade försöket till försäljning tycker klockan är riktigt fin