• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Officiella TAG Heuer tråden

holmgren_m

Omega
2-Faktor
Nu har jag aldrig ägt någon Aquaracer, men jag har en Grand Carrera, och den klockan har definitivt inga vassa kanter. Länken är helt fantastiskt mjuk i kanterna, mycket bättre än Omegas.
Har ett antal Tag. Just känslan som är lite off. Finns det klockor som är registrerade i WS systemet men fejk dör marknaden för andra hand.
 

sportbilsentusiasten

Panerai
2-Faktor
Jag har bara kört på original racing med småhål. Kolla med din lokala AD för TH. De borde kunna ta in deras band. Inspiration här kanske: vitt gummi är sommarläckert:




En chansning:

www.amazon.se och sök på HEYOZURY Monaco för 300kr.
Besökte AD, de ska kolla pris på originalband men de hade inte gummi original, bara läder och länk (har redan dessa original)
De kunde inte beställa tillbehörsband.
 

Omega21jul1969

Audemars
2-Faktor
Besökte AD, de ska kolla pris på originalband men de hade inte gummi original, bara läder och länk (har redan dessa original)
De kunde inte beställa tillbehörsband.
Nu vet jag inte vilken AD du besökte. Funkar det kanske att beställa detta band till din Monaco? Vet ej om det är samma luggmått.

 
Topp