Model_Citizen
Silver
Mitt skjutmått säger 38,9mm Uret.se säger 39mm. (jag googlade åt dig)Fin, visste inte det om strukturen på tavlan. Storlek på den? Orkar inte googla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mitt skjutmått säger 38,9mm Uret.se säger 39mm. (jag googlade åt dig)Fin, visste inte det om strukturen på tavlan. Storlek på den? Orkar inte googla
Mitt skjutmått säger 38,9mm Uret.se säger 39mm. (jag googlade åt dig)
Men det finns väl ingen 43mm som är skeletterad? Måste ha skeletterad! Mina handleder är väl 17-17,5 så den kommer se stor ut. Men man köper ju inte den här typen av klocka för att den är diskret Ska masa mig upp till hufvudstaden och prova.Jag också, extremt sugen.
Hade planerat att klämma mer idag men blev tvungen att vabba istället. Titanversionen är 43mm men det vet du kanske? Jag gillar dock färgkombon ovan och den keramiska bäst.
Men det finns väl ingen 43mm som är skeletterad? Måste ha skeletterad! Mina handleder är väl 17-17,5 så den kommer se stor ut. Men man köper ju inte den här typen av klocka för att den är diskret Ska masa mig upp till hufvudstaden och prova.
Inte ens tag heuer själva verkar veta riktigt vad måtten är, på Facebook säger de 43mm...
Nej, du har rätt. Fick för mig att denna är 43mm men det stämmer ju inte. Det är de utan skeletterad tavla som är 43mm.
Vilken bildDenna varit med i Thailand 1 månad nu grym klocka perfekt storlek håller tiden på sekunden och grymt snygg
Införskaffat nytt läderarmband till Grand carreran..blev verkligen som en helt ny klocka...mer "dressig" om ni frågar mig
Det låter inte som någon klocka jag fotograferat, Molle kanske.
Är det något du minns @Molle ?Det låter inte som någon klocka jag fotograferat, Molle kanske.
Ja se där, den första. Inte lyckats hitta den än. Tycker den ser så härligt retro utKan det vara någon av dessa?
Fann den visst ju. http://www.tagheuer.com/int-en/luxu...bull-special-edition-43mm-blue-steel-braceletKan det vara någon av dessa?
Sprojlans Aquaracer 300m Calibre 5
Tack!Clean! Matchar fint med handsken
Grattis!
En bild skulle inte skada.Hej alla TAG-vänner!
Jag är ny medlem här och har en liten undran:
Jag har nyligen köpt min första TAG Heuer och det är en Carrera Calibre 16 Day Date Automatic Chronograph: CV2A10.FC6235 och den har inte safir glas på baksidan utan den är stängd. Jag var säker att alla klockor av den här serien har safir glas.
Jag undrar om det är en ny modell eller om det är olika alternativ som man väljer?
Tacksam för svar!