Köpt andra klockor och det blev så att de nyaste får mest tid.Jag hade behållt. Varför används den inte?
Har gått lite i sälj-tankarna i 2 år men jag älskar den samtidigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpt andra klockor och det blev så att de nyaste får mest tid.Jag hade behållt. Varför används den inte?
Det är världens sämsta svar, men det är bara att sätta på klockan och börja använda den. Jag gjorde så att jag tog in bandet ett hål med än vad jag behövde, annars kan det säkert gå att bara ta bit-för-bit om man hellre vill ha det.
Nytt krokoband till Grand Carreran. Hur gör man enklast för att mjuka upp det? Minns inte att det var så här stelt/hårt.
Har en fråga om tag heuer.
Vilkka av modeller är bra för köpa och tåliga??!
Ha det bra och god fortsättning!!
Aquaracer, extra tålig är väl quartz modellen...Har en fråga om tag heuer.
Har en fråga om tag heuer.
Hej igen och tack för fina erbjöd @Diego Milito @BarbaBaba @kvarre
Ska berätta om mig lite grann.
Jag tar inte klockor bara för att visa för publiken eller liksom bara för styl eller liknande accessoarer. Jag tar det för att jag tycker om ha riktigt klocka, kolla på tiden samtidigt göra grejer med, bada simma duscha sova och allt möjligt. Och när det gäller såna fall då föredrar jag ha bra klocka som kommer överleva alla extrema saker.
Ni som erbjöd klocka modeller var fina jag gillade, men nu ni vet hur är jag med klockan. Så vilken av dem kan ni rekommendera??! som mest tåligt kan överleva alla grejer.
Tack och god fortsättning grabbar!!
Kollade nyss denna modellen, väldigt fint.Jag badar, simmar,duschar och sover med min Aquaracer . ref:
WAY211A.BA0928
Nu kanske det är lite brutalt för dig, men jag brukar smörja bandet med skovax och värma det med hårtork ett par gånger. Sedan torkar jag det helt torrt och drar det mot bordskanten. Efter detta brukar det bli både mjukt och vatten/svett avisande
Nytt krokoband till Grand Carreran. Hur gör man enklast för att mjuka upp det? Minns inte att det var så här stelt/hårt.
Kollade nyss denna modellen, väldigt fint.
Robert De Niro har en ceramic.
Vi får se. Väntar bara @Barabom @Diego Milito . Så efter får jag fundera och känna på både kvarts och automatiskt.
Eftersom du har hamnat i Tag Heuer tråden och frågat om en stryktålig klocka har du också fått några svar. Jag förstår det som du inte vill betala för mycket heller? Jag skulle säga -kör på quartz. Lika snygg, billigare att köpa och billigare att äga. Tag Heuer är ett märke som har en lång tradition av sportiga tåliga klockor av bra kvalité kontra pris, så vad du än väljer kommer det vara prisvärt. Lycka till och god fortsättning.Kollade nyss denna modellen, väldigt fint.
Robert De Niro har en ceramic.
Vi får se. Väntar bara @Barabom @Diego Milito . Så efter får jag fundera och känna på både kvarts och automatiskt.
Jag tycker honom som en bra skådespelare.Robert de Niro är den 73-åring alla borde aspirera att bli.
Tack för svar. Nej det inget problem med pengar. Bara om automatiskt också lika bra men inte lika tålig men om den är värd ska köpa. Bara ville veta exakt vilken av dem skulle vara nöjd medEftersom du har hamnat i Tag Heuer tråden och frågat om en stryktålig klocka har du också fått några svar. Jag förstår det som du inte vill betala för mycket heller? Jag skulle säga -kör på quartz. Lika snygg, billigare att köpa och billigare att äga. Tag Heuer är ett märke som har en lång tradition av sportiga tåliga klockor av bra kvalité kontra pris, så vad du än väljer kommer det vara prisvärt. Lycka till och god fortsättning.
Jag tycker honom som en bra skådespelare.
Kolla på hans gang filmer och komedi. Du kommer gilla
Jag hade lite svårt för Carrera 01, men denna är stenhård!
Ingen här som köpt tubben?
Den keramiska 01 som @Chrisse har tycker jag är ascool, gillar den vanliga modellen också i ich för sig men i svart blir de så mycket brutalare.Jag hade lite svårt för Carrera 01, men denna är stenhård!
Väldigt brutal, men samtidigt mer läsbar i mitt tycke än den vanliga. Nu är jag kanske konservativ, men börjar man leka medläsbarheten alltför mycket tappar man (tyvärr) mitt intresse ganska fort och jag tror att det är detta (tillsamans med en övermänsklig storlek för mina kycklinghandleder) som gör att Carrera 01 inte är en full jackpot för mig.Den keramiska 01 som @Chrisse har tycker jag är ascool, gillar den vanliga modellen också i ich för sig men i svart blir de så mycket brutalare.
Väldigt brutal, men samtidigt mer läsbar i mitt tycke än den vanliga. Nu är jag kanske konservativ, men börjar man leka medläsbarheten alltför mycket tappar man (tyvärr) mitt intresse ganska fort och jag tror att det är detta (tillsamans med en övermänsklig storlek för mina kycklinghandleder) som gör att Carrera 01 inte är en full jackpot för mig.
Okej efter dina bilder och beskrivning håller jag nu med dig! Du ser inte ut att ha handleder större än mina, men den där sitter som en smäck på dig! Precis som du skriver så är det väl de korta bandhornen som gör större delen av jobbet och de är riktigt snygga med den utformningen!01'an är stor, men inte på ett sätt att den bärs för stort. Stor skillnad på en klocka som mäter typ en meter bandhorn till bandhorn och en som tex 01'an med korta kompakta bandhorn. Så även om klockan är stor så bär den skönt.
Jag har pluttiga handleder men tycker åndå den bär skönt.