TackarRiktigt fin, Grattis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackarRiktigt fin, Grattis
Ser porrigt ut
Ser absolut bättre ut med det röda!Körde mörkbrunt tidigare vill ju förnya lite i bland
heller hur lite piggareSer absolut bättre ut med det röda!
Wow, den har jag aldrig sett förrut! Stjärnbezeln var kanske lite väl mycket för min del, men den kan nog växa hos mig! Vad är det för referens på klockan?Den här är grymt bra.
Snyggt
Blev riktigt härlig med nato!
Edit: fan vad smutsig den såg ut
Lurigt! Bond-Nato kanske kan fungera bra med?..
Lurigt! Bond-Nato kanske kan fungera bra med?..
Skönt att få bort lite vikt?
Skönt att få bort lite vikt?
Grått kan bli riktigt stiligt! Kör hårtProvade med bondnato men jag tycker fan inte om tvåfärgade band! Blir att beställa ett svart, ett gult och kanske ett grått så är man nog hemma Sandfärgade får fungera tills dess.
Precis bytt jag med. Ibland är det skönt att lätta på trycket på armenHaha hur visste du?
Referensen heter 840.006 eller WS2110 beroende på årsmodell. Den finns både som Heuer och Tag Heuer.Wow, den har jag aldrig sett förrut! Stjärnbezeln var kanske lite väl mycket för min del, men den kan nog växa hos mig! Vad är det för referens på klockan?
Vem har kladdat ner indexen på bezeln?Den här är grymt bra.
Precis bytt jag med. Ibland är det skönt att lätta på trycket på armen
Behöver du dra på en till länk eller? Är det inte vanliga ”push pins”?
Vad menar du?Vem har kladdat ner indexen på bezeln?
Jag frågade både NK och krons, båda svarade 4k. När jag var i en TH boutique i Paris sa dom 2,2k
Ett sånt band till sommaren skulle vara perfekt! Någon som vet om pris?
Jag frågade både NK och krons, båda svarade 4k. När jag var i en TH boutique i Paris sa dom 2,2k
Det ser ut som att någon har målat på indexen på bezeln, vill inte på något sätt vara otrevlig ville bara göra dig uppmärksam på detta.Vad menar du?
Funkar färgerna för en DIFare?Jag frågade både NK och krons, båda svarade 4k. När jag var i en TH boutique i Paris sa dom 2,2k
Därför det inte blev något köp.Funkar färgerna för en DIFare?
Får mig att tänka på Skellefteå AIK, kommer aldrig att köpaDärför det inte blev något köp.
Säger samma, mkt fint band men, gnaget färger...Funkar färgerna för en DIFare?