Fick 2,9k av annan ad i Sverige. Har för mig det iaf, har diskuterats tidigare i tråden.
Ett sånt band till sommaren skulle vara perfekt! Någon som vet om pris?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fick 2,9k av annan ad i Sverige. Har för mig det iaf, har diskuterats tidigare i tråden.
Ett sånt band till sommaren skulle vara perfekt! Någon som vet om pris?
Aha. Tror nog att det är slitage egentligen. Den är rätt väl använd.Det ser ut som att någon har målat på indexen på bezeln, vill inte på något sätt vara otrevlig ville bara göra dig uppmärksam på detta.
Hur som helst en cool klocka.
Här syns det tydligt.
En riktig beater ska vara sletenAha. Tror nog att det är slitage egentligen. Den är rätt väl använd.
Läcker.......Jaha då var det dags, en mint total servad Heuer Re edition 1964. Tavlan är det jag föll för samt urverket. Fantastisk tavla, hade kunnat vara ngn mm till dock. Här kommer lite pics.
Tackar så mktLäcker.......
CoolNär man blir regrammad av Tag Heuer...
Lätt tyngsta som hänt, åtminstone sedan Sanna Rayman retweetade mig..
Missions in life accomplished. Blir nog OWG efter det här, och flyttar ut på kalfjället.
Den va frän må jag säg
Den är störtskön första reissuen av Autavian.Den va frän må jag säg
Det är denna jag menarKan man få tag på Tagen som Alec monopoly designade i Sverige?
Såvitt jag vet är den slutsåld från TH sedan en tid tillbaka. Kolla med valfri AD, men annars är det nog bara att leta på andrahandsmarknaden efter ett exemplar!Kan man få tag på Tagen som Alec monopoly designade i Sverige?
Mycket nöjd med min. Inga - här inte.Ny i klockvärlden och har verkligen fastnat för Tag Heuer den blå AquaRacer WAY211C så nu är köpsuget stort. Dum fråga i denna tråd men ni som har den här modellen några -?
Tycker den är superläcker, snygg bild.Mycket nöjd med min. Inga - här inte.
Tackar!Tycker den är superläcker, snygg bild.
Hej där,
Någon som är sugen?
PM mig eller skicka meddelande genom Blocket.
Allt gott!
Det stämmer att den har ett urverk från Zenith! Både Zenith och TH ägs av samma grupp (LVMH) och har därmed lite sammarbeten när det kommer till verken. Detta ska enligt rykten hända igen nu till helgen när TH presenterar sin tolkning av Zenith Defy Lab.
Hej
Är ny på det här med klockor. Har haft ett par enklare klockor som Certina och Victorinox tidigare men tyckte det var tid att köpa en klocka med automatiskt urverk.
Köpte en Carrera Calibre 36 Flyback. Tyckte den var riktigt snygg och har förstått att det är ett lite udda urverk från Zenith.
Är det någon här som har lite kunskap eller information om denna klocka? Alltid kul att öka på sina kunskaper!
Tack på förhand!
Det är ju en automatisk klocka, så egentligen behöver du inte dra upp den överhuvudtaget. Men 20 varv räcker gott för att få den att gå igång och har du sedan den på armen så kommer den att dras upp efterhand. Vill man hellre dra upp den helt kan man naturligtvis göra detta och då kommer det att märkas efter ett tag när klockan är helt uppdragen. Det som händer då är oftast att rotorn frikopplar och far runt som tusan, kan också kännas på klockan som "vibrerar" när man försöker dra upp den.Hej, också ny i klockvärlden och kände det var dags att slå till. Säkert varit upp många gånger innan men tänkte höra vilket läge kronan ska vara i när man skruvar upp en carrera?
Märker man när det räcker eller kör man cirka 20varv och nöjer sig där?