Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen in i värmen på calibre11, där samlas vi som älskar Tag. Här på ks är det ganska svalt tyvärr...VAKNA nu Tagers
Ok,tackar ska kolla in.Välkommen in i värmen på calibre11, där samlas vi som älskar Tag. Här på ks är det ganska svalt tyvärr...
Calibre11's forum är förmodligen ett av världens absolut trevligaste hobbyforum!Ok,tackar ska kolla in.
Får ta och hopp in därCalibre11's forum är förmodligen ett av världens absolut trevligaste hobbyforum!
LäckerHa en bra lördag boys!
Orginal är så tråkigt dyrt.. 4K för gummi + lås. Känns inte värt enligt mig. Hur mycket jag än vill ha detHar någon koll vart man kan få tag på ett schysst gummi som passar eller original?
Nej det va lite väl saftigt.Orginal är så tråkigt dyrt.. 4K för gummi + lås. Känns inte värt enligt mig. Hur mycket jag än vill ha det
Nice! Den där ser man inte så ofta, är den blå? Mer bilder i bättre ljus så att vi får dregla lite
Köpte min första Tag i mars och gillar den skarpt!
Yes det stämmer, urtavlan är blå! Försökte få fram färgen i urtavlan mer men fick till det sådär, försökte iaf ta så bra bilder som möjligt.Nice! Den där ser man inte så ofta, är den blå? Mer bilder i bättre ljus så att vi får dregla lite
Yeah my vote is NO sir, take it off!Satte på ett nato Zuludiver marine jag hade liggandes,bu eller bä?
Riktigt fin, jag gillar verkligen F1-serien. För min del har jag suktat efter Red bull-versionen länge, en vacker dag ska jag ha denYes det stämmer, urtavlan är blå! Försökte få fram färgen i urtavlan mer men fick till det sådär, försökte iaf ta så bra bilder som möjligt.
Har du något personligt mot NATO-band, det var ju samma historia när jag körde NATO på min AutaviaYeah my vote is NO sir, take it off!
Haha! Jag vete fan vad det är, för något år sedan tyckte jag det passar till det mesta men sällan det funkar tycker jag nu för tidenHar du något personligt mot NATO-band, det var ju samma historia när jag körde NATO på min Autavia
Vishet kommer med åldern, det är tydligt!Haha! Jag vete fan vad det är, för något år sedan tyckte jag det passar till det mesta men sällan det funkar tycker jag nu för tiden
Måste vara så. Har jag nämnt att jag börjat bli gråhårig på båda sidor senaste året? Din teori stämmer maoVishet kommer med åldern, det är tydligt!
Jag upptäckte mitt första grå hårstrå i luggen förra året. Jag var 21 när detta hände...Måste vara så. Har jag nämnt att jag börjat bli gråhårig på båda sidor senaste året? Din teori stämmer mao
Den är av igen men nu sitter grönt Canvas blir dock länk igen.Yeah my vote is NO sir, take it off!
Den där Gulf hemsöker mina klockdrömmar. Så mycket roligt man vill äga, och sedan lanserar TH en ny Monaco som, om ens möjligt, är ännu mer frestande än Calibre 11 referensen!Dreglade över Monaco Gulf på mini Basel fantastiskt vad jävla fin den är!
Carrera Heuer02 gmt var en positiv överraskning också
Tyvärr var tjejen i TH-båset inte särskilt kunnig. Hon hade ingen info om klockorna mer än att de har "riktigt trevligt urverk av hög kvalitet"Den där Gulf hemsöker mina klockdrömmar. Så mycket roligt man vill äga, och sedan lanserar TH en ny Monaco som, om ens möjligt, är ännu mer frestande än Calibre 11 referensen!
Kul att du gillade Heuer02 GMT! Vet du om den har börjat hitta ut till handlare överlag eller var det enbart för mini Basel? Hade gärna provat den, men har nog desvärre redan nu en tanke om vad jag kommer att tycka om den...
Men vad i hela friden... Heuer02 måste ju vara värt något lite mer eftersom det är TH's första in-house verk någonsin (iofs beroende på hur man räknar). Calibre11 är kanske inte särskilt spännande att hänga upp i julgranen, men då får man minsann sälja in det andra lite bättre...Tyvärr var tjejen i TH-båset inte särskilt kunnig. Hon hade ingen info om klockorna mer än att de har "riktigt trevligt urverk av hög kvalitet"
Frågade även om F1 Gulf men den visste hon inte heller något mer om tyvärr
Men vad i hela friden... Heuer02 måste ju vara värt något lite mer eftersom det är TH's första in-house verk någonsin (iofs beroende på hur man räknar). Calibre11 är kanske inte särskilt spännande att hänga upp i julgranen, men då får man minsann sälja in det andra lite bättre...
Nu visar jag på min totala okunskap när det kommer till F1 serien, men den släpptes väl bara i en ny Aston Martin edition nu under Basel?