Barricello
Guld
Alltså min första TAG Heuer ..har haft en Heuer-dykare förut. Så då va sommarn räddad!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym! Din bild får den verkligen att komma till sin rättaAlltså min första TAG Heuer ..har haft en Heuer-dykare förut. Så då va sommarn räddad!
Thanx! Den känns rättGrym! Din bild får den verkligen att komma till sin rätta
Kan bli en svart med keramisk ring ti höstenNu får jag vara med i denna klubben igen. Jag älskar denna modell, är inne på min femte keramiska Tag nu. Och nu skall den inte ut på köp och sälj
Välkommen tillbaka. Riktigt snygg dendär!Nu får jag vara med i denna klubben igen. Jag älskar denna modell, är inne på min femte keramiska Tag nu. Och nu skall den inte ut på köp och sälj
Helt rätt.Nu får jag vara med i denna klubben igen. Jag älskar denna modell, är inne på min femte keramiska Tag nu. Och nu skall den inte ut på köp och sälj
Känner inte igen det. Mina lägen är rätt distinkta.Tjenare mina Tag-vänner!
Är det någon mer som har en aquaracer och har svårt att hitta gränslägen när det kommer till att justera datum och tid? Känns som att jag måste dra krona ut och in ett par gånger innan man kan justera datumet...
Låter inte normalt...Tjenare mina Tag-vänner!
Är det någon mer som har en aquaracer och har svårt att hitta gränslägen när det kommer till att justera datum och tid? Känns som att jag måste dra krona ut och in ett par gånger innan man kan justera datumet...
Känner inte igen det du beskriver, däremot tycker jag mina har varit tröga i uppdraget. Varit hos urmakare och dom säger att det är normalt men det är som dag och natt om man jämför med min smpcTjenare mina Tag-vänner!
Känner inte igen det. Mina lägen är rätt distinkta.
Låter inte normalt...
Tack för er input, blir nog lite retreat i Skövde för herrn igen...Känner inte igen det du beskriver, däremot tycker jag mina har varit tröga i uppdraget. Varit hos urmakare och dom säger att det är normalt men det är som dag och natt om man jämför med min smpc
Gjorde du rätt i! SnyggKlockan som fick mig att doppa tån i Tag-träsket
Klockan som fick mig att doppa tån i Tag-träsket
Underbart att få se denna pjäs, den klockan är snygg. Går och väntar på att få kapitalet att räcka till en som denna. DÅ är det såklart Calibre 5, Blå som jag kollar på själv!Klockan som fick mig att doppa tån i Tag-träsket
Hej
Jag har inte haft någon TH hittills men nu verkar det vara dags. Jag söker en wak2122.
Hör gärna av dig om du kan hjälpa mig hitta en begagnad eller om du rent av har en liggandes. Tillbehör och mintcondition är inget krav.
Mvh
Jo tack, det är en pärla.Det ligger en på köp o sälj
Pruta typ 2 tusen. Det går nog vägen.Jo tack, det är en pärla.
Men jag önskar mig hellre en som inte är i samma fina skick och som inte betingar samma höga värde.
Men jag inte hittar någon annan så är det ev. ett alternativ.
Jo, det är ju också ett sättPruta typ 2 tusen. Det går nog vägen.
En av (TAG) Heuers bästa klockor och utföranden någonsin!Sommarkänsla på balkongen tillsammans med Monacon.
Lyckliga dig min drömklockaSommarkänsla på balkongen tillsammans med Monacon.