• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Officiella TAG Heuer tråden

KimN

Breitling
08558980-1F5C-4AFE-9C7B-4AC90C3DEB4E.jpeg
Har den här får duga så länge
Inte så pjåkig heller! :)
 
Min Aquaracer skulle behöva ett nytt band illa kvickt. Det föll sig lite illa när jag skulle låta resizea länken och jag kommer inte åt en AD eller kompetent urmakare på ett par veckor. Här på orten säljs inte direkt några band heller så det är nätet som gäller.

Läder verkar alla vara överens om inte funkar på Aquaracer, så gummi får det bli. Någon som har ett gummiband att rekommendera till en Cal 5, och kanske vet någon nätbutik som kan leverera det på ett par dagar? :)

Vill någon bli av med sitt oanvända original-gummi så vore det ännu bättre förstås ;)
 

NickG

Cartier
Håller på att kika på lite Cal5 klockor och tror jag äntligen hittat en att slå till på men vill bara dubbelkolla här först.
Vad är ett rimligt pris för en helt ny Aquaracer Cal5 43mm?
 
R

Raderad medlem 15346

Guest
Håller på att kika på lite Cal5 klockor och tror jag äntligen hittat en att slå till på men vill bara dubbelkolla här först.
Vad är ett rimligt pris för en helt ny Aquaracer Cal5 43mm?
Beror väl på modell... Är det kermaisk bezel, på länk eller gummi etc
 

DaKa

Cartier
Tjena! Besitter en Tag Aquaracer idag...dock sugen på en till, den med GMT och Pepsi Bezell. Någon som har en eller klämt på den? Ref WAY201F.BA0927

//Daniel
 

Makkanxd

Rolex
Jag och tjejen kikade lite på två TAGs igår till henne, mest på kul egentligen. Nu är det så att hon föll helt för dessa klockor och vill byta ut sin smpc fortast möjligen.
Vad tycker ni om modellerna? Spontant såg de riktigt balla ut live. Känns också som att det kommer bli svårt att lyckas hitta en beg :dead: men ADn vi var hos lämnade sitt kort med ref på båda och prutade ner klockorna själv 15% så kanske finns lite utrymme att jobba med.
6303AC2E-9F4B-42B4-9B1D-5C632EE879C5.jpeg
79E59B65-6846-4B1B-AB3B-2A5C8C301039.jpeg
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Jag och tjejen kikade lite på två TAGs igår till henne, mest på kul egentligen. Nu är det så att hon föll helt för dessa klockor och vill byta ut sin smpc fortast möjligen.
Vad tycker ni om modellerna? Spontant såg de riktigt balla ut live. Känns också som att det kommer bli svårt att lyckas hitta en beg :dead: men ADn vi var hos lämnade sitt kort med ref på båda och prutade ner klockorna själv 15% så kanske finns lite utrymme att jobba med.
6303AC2E-9F4B-42B4-9B1D-5C632EE879C5.jpeg
79E59B65-6846-4B1B-AB3B-2A5C8C301039.jpeg
Övre var grymt snygg. Undre inte i närheten imho.
 
Topp