KimN
Basic
Inte så pjåkig heller!Har den här får duga så länge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte så pjåkig heller!Har den här får duga så länge
Faktiskt rätt nöjd med den men en dag blir det en blå hoppas jag,!,Inte så pjåkig heller!
Beror väl på modell... Är det kermaisk bezel, på länk eller gummi etcHåller på att kika på lite Cal5 klockor och tror jag äntligen hittat en att slå till på men vill bara dubbelkolla här först.
Vad är ett rimligt pris för en helt ny Aquaracer Cal5 43mm?
Ja det har du ju rätt i haha, keramisk bezel och länkBeror väl på modell... Är det kermaisk bezel, på länk eller gummi etc
Då skulle jag säga 11-13 begagnad och 17-18 nyJa det har du ju rätt i haha, keramisk bezel och länk
Härlig. Quartz?
Härlig. Quartz?
Bra!Stämmer
Om du alltid velat ha en så är det väl deAlltid velat ha en Monaco. Är det något att ha?
Provat den flera gånger och blir lika imponerad varje gång. När den övriga inköpslistan är avbetad känns en Monaco som relativt självklar!Alltid velat ha en Monaco. Är det något att ha?
Näe knappast.Alltid velat ha en Monaco. Är det något att ha?
Övre var grymt snygg. Undre inte i närheten imho.Jag och tjejen kikade lite på två TAGs igår till henne, mest på kul egentligen. Nu är det så att hon föll helt för dessa klockor och vill byta ut sin smpc fortast möjligen.
Vad tycker ni om modellerna? Spontant såg de riktigt balla ut live. Känns också som att det kommer bli svårt att lyckas hitta en beg men ADn vi var hos lämnade sitt kort med ref på båda och prutade ner klockorna själv 15% så kanske finns lite utrymme att jobba med.
1+ på den!Övre var grymt snygg. Undre inte i närheten imho.
Kikade mest på den övre. Men med länk även om hon gärna ville ha dedär bandet också .Övre var grymt snygg. Undre inte i närheten imho.
Sätt på ett meshband så är hon nog hemma. Gjorde jag när tjejen ville ha länk på en med läder. Det blev succé.Kikade mest på den övre. Men med länk även om hon gärna ville ha dedär bandet också .
Ja kanske! Men eftersom det till 99% säker på att jag kommer köpa den ny så kommer jag beställa med länk direkt. Sen ev kompletteraSätt på ett meshband så är hon nog hemma. Gjorde jag när tjejen ville ha länk på en med läder. Det blev succé.
Synd bara att den var mkt bättre på andra bandet.Ja kanske! Men eftersom det till 99% säker på att jag kommer köpa den ny så kommer jag beställa med länk direkt. Sen ev komplettera