• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Officiella YouTube (mm)-tråden

10 över 10

Breitling
Nick Shabazz har nämnts på andra ställen här på Klocksnack men inte här i tråden. Det får vi ändra på. Skön typ som har en egensinnig humor, vilken han dessutom levererar med en röst som för tankarna till Joe Pesci.

Och så gillar han kvarts, precis som undertecknad!

 
Senast ändrad:

10 över 10

Breitling
Tillägg: Den kontroversielle TGV har (förstås) blivit omskriven här. Jag tycker Nick Shabazz känns som TGVs raka motsats. Shabazz låter väldigt naturlig, spontan och helt enkelt äkta.

TGV ger däremot intrycket av att anstränga sig oerhört mycket för att ge sken av att vara den han önskar att han vore. Allt snack om hur viktig familjen är för honom ("Tyck om mig! Jag är snäll och bryr mig om familjen!"), dessa antydningar om ädel, anrik bakgrund. Huh, det triggar alla de varningslampor från möten med falska, insmickrande personer IRL. Men han gör (eller i vissa fall, stjäl) iaf ofta ett bra jobb fotomässigt, vilket i sig kan vara värt en titt. Om man står ut med den där låtsaskompisen Hugo i plast.
 

ScubaKing

Audemars
Nick Shabazz har nämnts på andra ställen här på Klocksnack men inte här i tråden. Det får vi ändra på. Skön typ som har en egensinnig humor, vilken han dessutom levererar med en röst som för tankarna till Joe Pesci.

Och så gillar han kvarts, precis som undertecknad!


Han är helt underbar och en av dem absolut bästa youtuberna där ute. Han har självdistans och är jävligt rolig att kolla på. Hans kniv recensioner är helt fantastiska. Kolla videon nedan och försök att inte skratta... :hilarious:

 

PJZ

Cartier
Tänkte att vi behöver en tråd där vi kan posta, diskutera och tipsa andra på KS om vad för klockrelaterat YouTube content det finns där ute!

Dessa är några av kanaler jag följer:
WatchBox Reviews - Precis vad det låter, reviews av klockor. Mitt go-to när jag blir intresserad av en ny klocka
Hafiz J Mehmood - Välgjorda reviews (oftast i 4K). Gillar blandningen av close-ups och wristshots
WatchBox Studios - Klockrelaterade diskussioner som handlar om allt mellan himmel och jord. Samma gäng (Tim) som kör WatchBox Reviews.
The Timepiece Gentleman - Man får följa vardagen hos en grå handlare som försöker växa och är hyffsat nya i gamet. Nästan lite likt en reality serie.
Roman Sharf (GREY MARKET) - En etablerad gråhandlare som omsätter över $100M. Man får följa med "behind the scenes" hur de driver sitt företag, inköp och fsg av klockor. Rätt likt Timepiece Gentleman fast detta är ett mer etablerat företag.

Fyll gärna på med kanaler ni själva följer!
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Palle har landat i Miami! Får se hur han pallar jetlaggen 😆
8AB30EAC-2F54-42EC-9044-FC7D65FE167B.jpeg
 

Chuck

Patek
2-Faktor

oerhört kul video! 17:00, boxsniffen! känner man igen från stora 005 lådan 😂😂
 
Topp