Code
AKA Vincent B
Ok köp klockorna först, ha dom ett tag. SEN kom med yttrande..Säger samma sak där, inte ägt men klämt på flera, även AT, slår OP på fingrarna alla dagar i veckan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ok köp klockorna först, ha dom ett tag. SEN kom med yttrande..Säger samma sak där, inte ägt men klämt på flera, även AT, slår OP på fingrarna alla dagar i veckan.
Will do kompis!Ok köp klockorna först, ha dom ett tag. SEN kom med yttrande..
Vad var det som du inte riktigt gillande med din AT? Jämfört med OP39:an?Ok köp klockorna först, ha dom ett tag. SEN kom med yttrande..
Jag bara larvar mig lite, kan inte så mycket om vilken som är bäst kvalitétsmässigt men om man pratar utseende så gillar jag AT bäst!Ok köp klockorna först, ha dom ett tag. SEN kom med yttrande..
Måste man ha ägt båda för att vara röstberättigad blir det nog inte mycket till tråd..Ok köp klockorna först, ha dom ett tag. SEN kom med yttrande..
Inte ägt en AT utan endast OP. Väldigt nöjdVad var det som du inte riktigt gillande med din AT? Jämfört med OP39:an?
Ok nej, menMåste man ha ägt båda för att vara röstberättigad blir det nog inte mycket till tråd..
Det lät bättre..Jag bara larvar mig lite, kan inte så mycket om vilken som är bäst kvalitétsmässigt men om man pratar utseende så gillar jag AT bäst!
Ha det gött!
Aha, då är jag med. Läste det som att du ägt båda modellerna. Slit min gamla OP med hälsan!Inte ägt en AT utan endast OP. Väldigt nöjd
med den. Som jag skrev tidigare. Kan inte gå fel med nån av dom. Men valde personligen OP (Skulle annars valt AT)..
Hehe I will...Aha, då är jag med. Läste det som att du ägt båda modellerna. Slit min gamla OP med hälsan!
Ok köp klockorna först, ha dom ett tag. SEN kom med yttrande..
Inte ägt en AT utan endast OP. Väldigt nöjd
med den. Som jag skrev tidigare. Kan inte gå fel med nån av dom. Men valde personligen OP (Skulle annars valt AT)..
Vilken trivdes du med bäst?Haft bägge, omegan är finare tycker jag, men bärs större,
Länken bättre på op.
![]()
![]()
Föredrar dock 36 mm varianten då 39:an färgkombos är lite speciella, då tar jag hellre en Z blue milgaussLite sugen på en ny klocka. Har tittat på en Breitling Avenger Blackbird 44mm, grym klocka men jag är rädd för att den inte kommer att passa i alla situationer.
Vill som många andra bli en OWG (vilket kommer troligen aldrig att ske), varför en lite mer allround klocka vore kanske att föredra.
Jag har därför fastnat för följande modeller, Omega Aqua Terra 41mm och Rolex Oyster Perpetual 39mm.
Undrar vad ni tycker om modellerna samt om det finns saker att tänka på som man inte fångar upp genom att titta på bilder... sen att jag kanske slår till på Bratten i slutändan är en annan sak!
Posta gärna några wristshots också!
![]()
![]()
Att du tycker att OP är fulast är en smaksak, men vad baserar du på att Rolex suger? Lite nyfiken bara!AT vinner, för att Rolex suger och OP är deras fulaste modell.
Det gör dem inte, skojade bara lite med Vincent, Rolex är en av de märken som imponerar mest på mig.Att du tycker att OP är fulast är en smaksak, men vad baserar du på att Rolex suger? Lite nyfiken bara!
Haha good one! Blev lite paff av ditt tidigare inläggDet gör dem inte, skojade bara lite med Vincent, Rolex är en av de märken som imponerar mest på mig.![]()
Tycker att 39mm sitter perfekt på din handledKan skriva hur JAG upplever OP. Tycker den har perfekt storlek på 39mm, väldigt stilren (kanske för stilren för vissa), väldigt diskret. Gillar den samt tavlan är fantastisk i olika ljus. Det som jag saknar är "clasp" på låset (funkar ändå men men) samt glidelock skulle vara fint. Men annars en helt klart prisvärd Rolex..![]()
Förstår. Som jag skrev tidigare allt är en smaksak. Men gillar min änsålänge iallafall..Tycker att 39mm sitter perfekt på din handled
Dock föredrar jag datum på lite mindre sportiga klockor/dressade därför sålde jag min.
Förstår. Som jag skrev tidigare allt är en smaksak. Men gillar min änsålänge iallafall..
Håller inte riktigt med där. Ang "motor" så har ju 39:an 3132 urverket vilket är en bra motor. Sen tillskillnad fr tex Sub har OP enligt mitt tycke en renare look. Stilren. Sen kan man absolut ha andra Rollar ele Omegor. Men OP är verkligen grym. En sån modell man antingen gillar eller ej...Att köpa en OP är lite som att köpa en ny Mercedes med minsta motorn, utan extrautrustning och med navkapslar istället för aluminiumfälg.
Det är ju visserligen fortfarande en Mercedes men ja, är det verkligen något man vill ha?
Att köpa en OP är lite som att köpa en ny Mercedes med minsta motorn, utan extrautrustning och med navkapslar istället för aluminiumfälg.
Det är ju visserligen fortfarande en Mercedes men ja, är det verkligen något man vill ha?
Det var väl ändå att ta i?Att köpa en OP är lite som att köpa en ny Mercedes med minsta motorn, utan extrautrustning och med navkapslar istället för aluminiumfälg.
Tror TS tackar för SJUUUUUUUUUUUKT många bilder och SJUUUUUUUKT objektivt inlägg...Några till bilder bara för att...![]()
![]()
![]()
![]()