Code
AKA Vincent B
Huh??Tror TS tackar för SJUUUUUUUUUUUKT många bilder och SJUUUUUUUKT objektivt inlägg...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Huh??Tror TS tackar för SJUUUUUUUUUUUKT många bilder och SJUUUUUUUKT objektivt inlägg...![]()
TS söker ju subjektivitet i frågeställningen, dvs vilken modell man själv föredrar?! Dessutom vill han ju att man postar wristshots, så förstår inte riktigt problemet?Tror TS tackar för SJUUUUUUUUUUUKT många bilder och SJUUUUUUUKT objektivt inlägg...![]()
Haha skojade bara lite, tyckte det var så kul att se en så enthusiastisk själ bara. Inte mening att någon ska illa upp!TS söker ju subjektivitet i frågeställningen, dvs vilken modell man själv föredrar?! Dessutom vill han ju att man postar wristshots, så förstår inte riktigt problemet?
Aha ok. Nä lungt. Tänkte lite ifrån min syn. Om jag hade velat mellan 2 modeller , hade jag velat se så mkt bilder så möjligt. Sorry om det blev för många..Haha skojade bara lite, tyckte det var så kul att se en så enthusiastisk själ bara. Inte mening att någon ska illa upp!![]()
Nej du behöver absolut inte be om ursäkt, det var bara på skoj!Aha ok. Nä lungt. Tänkte lite ifrån min syn. Om jag hade velat mellan 2 modeller , hade jag velat se så mkt bilder så möjligt. Sorry om det blev för många..
Att köpa en OP är lite som att köpa en ny Mercedes med minsta motorn, utan extrautrustning och med navkapslar istället för aluminiumfälg.
Det är ju visserligen fortfarande en Mercedes men ja, är det verkligen något man vill ha?
Bara för det, kör vi 1 till hahaha..Nej du behöver absolut inte be om ursäkt, det var bara på skoj!
jag skulle själv absolut uppskatta många bilder, framför allt när de var så bra kvalitet som dina visade!! Keep going bara![]()
Sista bilden var ju bra. Då ser man ju verkligen hur den sitter på armen (39mm). Har ca 17.5cm runt handleden..Helt rätt![]()
Den sista bilden var riktigt bra! Blev nästan lite lockad själv att köpa en...Sista bilden var ju bra. Då ser man ju verkligen hur den sitter på armen (39mm). Har ca 17.5cm runt handleden..
KÖÖÖR..är ju rätt lättsåld om du skulle ångra..Den sista bilden var riktigt bra! Blev nästan lite lockad själv att köpa en...
Köpte en Explorer II igår, så får nog lugna mig lite...KÖÖÖR..är ju rätt lättsåld om du skulle ångra..
Hahaha ja den är ju det..Köpte en Explorer II igår, så får nog lugna mig lite...Men med det sagt vet man ju aldrig vad som händer i framtiden. Flipparsjukan är ju en kronisk sjukdom...
![]()
Vet en som har den här till salu för 39k.Den här AT:n gillade jag..![]()
Går inte den att köpa ny för 46?Vet en som har den här till salu för 39k.
Gör det? Ingen aning faktiskt...Går inte den att köpa ny för 46?
Riktig bra jämförelseÄh, tramsig jämförelse.
OP står helt klart på egna ben. Hade absolut kunnat tänka mig den med gråa urtavlan och då kör jag både AP RO och DD platina + guld.
Svårt att hitta en cleanare rolex, och cleant är coolt.
Bättre jämförelse är nog en 911 vs Cayman/boxster. Cayman/boxster är alltid lillebror och blir aldrig en 911 men har egna kvaliteter man inte får hos 911or (har själv 911 om du undrar).
Ps. ATs tavla i blått är magiskt bra, bättre än AP.
Den är fet, jag vill minnas att när jag provade den så sticker den ut (dvs på höjden) lik en dykarklocka typ en Submariner... [edit] Cartier Calibre Diver är dessutom 2mm tunnare! Personligen, när jag letar efter en klocka som är clean, sportig men passar till allt från casual till kostym så klickar Omega AT alla boxar förutom just att den är för fet och garanterat att skjortärmen fastnar i den. Där känns Rolex OP mer slim och enligt mig vinner på dettaDet här är riktigt svårt. AT:n är riktigt fet den med..
Ok köp klockorna först, ha dom ett tag. SEN kom med yttrande..
Det här går inte riktigt ihop.Inte ägt en AT utan endast OP. Väldigt nöjd
med den. Som jag skrev tidigare. Kan inte gå fel med nån av dom. Men valde personligen OP (Skulle annars valt AT)..
Du är inte ensam om den tanken hahaDet här går inte riktigt ihop.