• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Omega Constellation Manhattan - en klassiker

Min andra Manhattan, även denna TT. Quartz (såklart) på knappa 23mm. Enl. auktionshuset ca -86 och denna gång på band. Kollade på gamla bilder och de verkar ha kommit på svart eller brunt, jag beställde ett brunt i exotiskt läder.
IMG_3978.jpeg

Till skillnad mot TS tycker jag bandinfästbingen är riktigt bra, ligger fint på handleden.
Jämnårig kusin 👇🏻

IMG_3865.jpeg

Senast ändrad:
Min andra Manhattan, även denna TT. Quartz (såklart) på knappa 23mm. Enl. auktionshuset ca -86 och denna gång på band. Kollade på gamla bilder och de verkar ha kommit på svart eller brunt, jag beställde ett brunt i exotiskt läder.
IMG_3978.jpeg

Till skillnad mot TS tycker jag bandinfästbingen är riktigt bra, ligger fint på handleden.
Kusin från samma tid 👇🏻

IMG_3865.jpeg
Mmm fin! Suktat efter den där i större storlek i helguld ⚜️⚜️⚜️

IMG_3978.jpeg

Jämnårig kusin 👇🏻

IMG_3865.jpeg
Gerand Genta eller Van Cleef nästa!

Mitt baklock är dubbelmärkt 396.1070.1 respektive 396.1080.1 (typ som nedan klocka). Hittar klockor med både ovan och 396.1076 som ser likadan ut, så jag blir inte riktigt klok på det. Men någon av de referenserna bör iaf ge dig rätt klocka :)

Kommer aldrig sluta ångra att jag inte köpte denna

Bara att betala lite mer så blir du lycklig :D

Bara att betala lite mer så blir du lycklig :D
Och få sönderpolerat ex - gör mig def inte lycklig 🙂

Goddag! Måhända en märklig fråga men är det någon av er Constellation-konnässörer som har bild på finish på 1202.30 i originalutförande?

Tillbaka
Topp