Ska faktiskt kolla om det går att kika på klockan innan köp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker du svarar på frågan här. Vet du att säljaren lagt upp en fake så hade jag aldrig brytt mig om att ha något att göra med den säljaren. Oavsett klocka.Jag har inte köpt den, men den personen frågade om jag ville ge bud på den. Samma person la upp en fake iwc på blocket för några dagar sen. Så man börjar ju undra
Verkade som att personen som la upp den inte visste om det dock. Men jag är osäker nu på om det verkligen är så..Tycker du svarar på frågan här. Vet du att säljaren lagt upp en fake så hade jag aldrig brytt mig om att ha något att göra med den säljaren. Oavsett klocka.
Den var snygg!!Sitter som ett barn innan julafton och väntar på att min nästa Pie pan skall komma..sökt en klocka med denna urtavla och i detta skick ett bra tag.
Om jag förstår deträtt ganska ovanlig..
Riktigt snygg! Önskar att dom gjorde några lite större pie pan..Sitter som ett barn innan julafton och väntar på att min nästa Pie pan skall komma..sökt en klocka med denna urtavla och i detta skick ett bra tag.
Om jag förstår deträtt ganska ovanlig..
Grym dinkaFick hem en riktigt krispig Connie. Larvfotslänken är ju helt magisk
Har idag monterat BoR-länk till min Pie-Pan..har nu min ”day-date dödare”
Magisk! Vilken ref är det på länken och ändlänkar?Svårt att överskatta hur bra den där länken är, en av de absolut bästa uppdateringar jag gjort av en klocka.
Det är en 1037/570. Litet helsike att få dit ändlänkarna men väl där sitter de fint.Magisk! Vilken ref är det på länken och ändlänkar?
Håller med, kanonkombo! Men blir lite köpsugen!Svårt att överskatta hur bra den där länken är, en av de absolut bästa uppdateringar jag gjort av en klocka.
Håller helt medSvårt att överskatta hur bra den där länken är, en av de absolut bästa uppdateringar jag gjort av en klocka.
Defenitivt en keeperConstellation för andra gången. Trot det är en keeper den här gången.
Är det en stållänk?Constellation för andra gången. Trot det är en keeper den här gången.
Ja det är en 1502 med plätring i roséguld. Jag skulle behöver några till länkbitar, den är lite för kort för min handled.Är det en stållänk?
Hade inte använt den på en så fin guldklocka, lite onödigt slitage. Sedan är det kanske inte så farligt om man inte använder den varje dag.Ja det är en 1502 med plätring i roséguld. Jag skulle behöver några till länkbitar, den är lite för kort för min handled.
Bra att du nämner det, hoppas jag inte hittar några extra länkbitar dåHade inte använt den på en så fin guldklocka, lite onödigt slitage. Sedan är det kanske inte så farligt om man inte använder den varje dag.
Riktigt läckerConstellation för andra gången. Trot det är en keeper den här gången.
Ingen aning om de är legit eller inte men riktigt fräckt med 24h trackenHar aldrig sett 24h track på en Constellation, och så dyker det upp två på ebay av samma säljare. Är det original eller customized? Är siffrorna logiska? Det finns ingen info om vilket urverk det är, kanske någon prototyp 24h?