564 då den har Quickset, 60 tal?Står insidan av baklocket, men din är alldeles säkert en 168.005
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
564 då den har Quickset, 60 tal?Står insidan av baklocket, men din är alldeles säkert en 168.005
Stämmer, ganska coolt quickset kan jag tycka (genom att dra ut kronan till yttersta läget, en gång för varje datum).564 då den har Quickset, 60 tal?
Connie Pie Pan,ref 14900,cal 551
Blivit m connie
Hur ser man ref? Bestämmer årtal mm? Öppna den? Jag är omega noob
Behöver ett spänne alt länk också om nån har
Vilken skönhet!
Imponerande, vänd gärna på dom o posta en ny bild
Wow vilken samling, vill ha
Tror Cousins UK säljer Omegakronor? Har du kollat där?Kanske fel tråd men provar här iaf har en Omega Constellation Pie Pan, Guld på stål, Ref 2852-1, Cal 505. Problemet är att kronan är fel och skulle önska få tag på en korrekt till modellen men lyckas bara hitta nästa korrekta överallt, någon som har ett bra tips till övers vart det går att hitta?
Den är sanslös!Svårslagen Connie, 168.005
Beror på vad du sålde för, detta priset är ett skämtBorde behållt dem connies man hade...
Lyckades inte sälja dem till ca 4x marknadspris... HahaBeror på vad du sålde för, detta priset är ett skämt
En bra svarttavlad dogleg i stål kostar ca 25k idag, möjligtvis 30 med länk och servad typLyckades inte sälja dem till ca 4x marknadspris... Haha
Marcels prissättning har varit uppe för diskussion på många håll. De har väl inte fått så mycket positiv respons på sin argumentation.En bra svarttavlad dogleg i stål kostar ca 25k idag, möjligtvis 30 med länk och servad typ
Jag betalar 35k med länk. Har du till salu svarttavlad 168.005 ?En bra svarttavlad dogleg i stål kostar ca 25k idag, möjligtvis 30 med länk och servad typ
Nej, kommenterade bara vilken uppfattning jag har om vad de kostar cirka!Jag betalar 35k med länk. Har du till salu svarttavlad 168.005 ?
Att du ska hålla dig borta! Eller satsa. En beta21 med sotat glas. Svintuff och helt galen. Barn av sin tid, här ett syskon i samma stil med samma verk. Lite tråkigare förpackning bara:Denna säljs som en "Omega 6000 Constellation" på Catawiki ( https://www.catawiki.com/l/40501529-omega-6000-constellation-no-reserve-price-men-1960-1969 )
Har kollat runt lite men hittar ingen liknande - vad säger ni som kan?