• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega Constellation tråden

Canee

Cartier
2-Faktor
:)
Connie Pie Pan,
20200716_092129.jpg
ref 14900,cal 551

Blivit m connie :D
20200716_201638-01.jpeg

20200713_183803-01.jpeg

Hur ser man ref? Bestämmer årtal mm? Öppna den? Jag är omega noob ;)
Behöver ett spänne alt länk också om nån har ;)

Skulle jag ha era två som komplement till den jag redan har kanske jag skulle strunta i alla andra typer av klockor. Är det världens vackraste klocka? Fungerar i alla typer av material/färger och med alla typer av band (nästan).

OM ni någonsin får för er att sälja så har ni en köpare här... :angel:
 

Oskar89

Cartier
Kanske fel tråd men provar här iaf har en Omega Constellation Pie Pan, Guld på stål, Ref 2852-1, Cal 505. Problemet är att kronan är fel och skulle önska få tag på en korrekt till modellen men lyckas bara hitta nästa korrekta överallt, någon som har ett bra tips till övers vart det går att hitta?
 

Psykel

Patek
Kanske fel tråd men provar här iaf har en Omega Constellation Pie Pan, Guld på stål, Ref 2852-1, Cal 505. Problemet är att kronan är fel och skulle önska få tag på en korrekt till modellen men lyckas bara hitta nästa korrekta överallt, någon som har ett bra tips till övers vart det går att hitta?
Tror Cousins UK säljer Omegakronor? Har du kollat där?
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Senast ändrad:
Topp