Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har inget att kompensera för.. Skämt åsido, tack ska du ha!Mycket trevlig läsning! En av de bättre recensionerna jag läst på forumet. Klockan är ganska ok också. Kunde kanske varit lite större och tjockare
Ett simpelt sådant som sätts över mobilkameran. Köptes på Teknikmagasinet har jag för mig.Vad har du för monster-macroobjektiv för dessa bilder?
Tack! Skulle vilja ha båda men är nöjd med länken så det får nog vänta ett tag. Gillar dock inte det nya bandet av läder/gummi så kommer nog köpa ett blått gummi från PO 8500 istället. Omega kan dock konsten att ta bra betalt för tillbehören.Fin recension - har köpt en identisk. Har du funderat på att även köpa bandet+viklåset? Går i sådana tankar. Klockan ser sjukt mycket mindre ut på gummi noterade jag...
Tack! Jag har inga problem med texten. Den är inte särskilt framhävd vid "dagligt" användande så man tänker inte så mycket på det. Varför Omega vill ha det där vet jag inte men det knyter ihop flera modeller på ett trevligt sätt (DSOTM, GSOTM, Ploppen osv).Tack för kul läsning och väldigt snygg klocka!
En fråga bara, hade du hellre sett att de skippat Zirkoniumoxid-texten på tavlan? Personligen förstår jag inte riktigt varför Omega känt ett behov av att trycka dit det...