Lemholt80
Basic
jag tycker inte alls att KS är tråkigt. Och jag är här för att stanna. Så länge inte jag inte blir utslängd för att försvara mig. Jag har fått mkt bra och fin hjälp av många. Sedan att dessa "rediga-karlarna-bakom-skärmen" gossarna är här förstår jag helt. Jag har ett intresse för klockor. Ja, jag köper och säljer klockor. Nä dessa små pågar eller små gubbar är bara roliga. Jag skynda mig till och med att göra mat och äta bara för att få komma tillbaka. Inte för att det kivas här. Utan för att det är kul att läsa och lära. jag kommer inte ha råd med de dyraste klockorna här. Jag kommer inte behålla alla klockor jag köper på Loppisar. Men jag behåller ganska många för att se hur de blir med olika remmar och armband och länkar. Jag stor trivs här. Men jag försvarar mig lik förbannat när jag blir påhoppad. Sen att man varit med på ett forum länge?? Va fanken...Gör det att han som varit medlem i ett par år inte varit nybörjare helt plötsligt?? men kort sagt så trivs jag här och är kvar för att stanna. Ville inte blåsa någon. Är där säger ju dessa gubbar emot sig själv. Varför komma in och blåsa folk på ett forum som jag VET kan mer om klockor än mig. Kanske då jag skulle sålt på Blocket eller Tradera. Eller har jag fel??@Lemholt80 , ett råd: Ta inte tips från folk som enbart skriver vad som är dåligt med KS hela tiden. Vi har en atmosfär här (oftast hjälpsam och trevlig) vilken vi värnar om. Givetvis finns det saler som inte bryter mot reglerna men som bryter mot de normer som finns.