• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Omega Speedmaster

Frågade om pris på denna (en 20th anniversary pro) och fick svaret 4000€. Allt ska vara original på den men ändå, är inte det väldigt, väldigt mycket? Eller är det något jag missat?

Så där ja:

image.jpg

image.jpg

Fantastiska klockor. Får jag fråga vad era handleder mäter ungefär? Jag känner att en Speedmaster kanske är för stor för min handled men oj vad jag skulle vilja köpa en!

Min 71a och en pre moon 67a. 67 an är antingen mycket exotisk med sin röda visare eller så har den fått den eftermonterad.

image.jpg
Röd visare är rätt coolt faktiskt. De flesta verkar väl mena att de levererades så från handlare vid nyinköp, samtidigt som ingen har kunnat bekräfta att de lämnade fabriken i det utförandet?

Den här tråden är farlig att fastna i en grå tisdagsmorgon på jobbet...det är något med hösten och kronografer...

Tillbaka
Topp