Är väldigt förtjust i speedys och bjuder på en bild på mina gamlingar.
105.003 o 2998
105.003 o 2998
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Röd visare är rätt coolt faktiskt. De flesta verkar väl mena att de levererades så från handlare vid nyinköp, samtidigt som ingen har kunnat bekräfta att de lämnade fabriken i det utförandet?
Den här tråden är farlig att fastna i en grå tisdagsmorgon på jobbet...det är något med hösten och kronografer...
Fantastiska klockor. Får jag fråga vad era handleder mäter ungefär? Jag känner att en Speedmaster kanske är för stor för min handled men oj vad jag skulle vilja köpa en!
Straight lugs har jag hört bärs lite mindre. tycker själv att PRO är för stor för mig så kör en reduced. mindre historia men samma estetik.
Vad är Straight lugs?
En annan boett form, gammal och dyr.
Har ca 17.5cm, perfekt storlek de gånger jag testatFantastiska klockor. Får jag fråga vad era handleder mäter ungefär? Jag känner att en Speedmaster kanske är för stor för min handled men oj vad jag skulle vilja köpa en!
Har ca 17.5cm, perfekt storlek de gånger jag testat
Undvik 44.5mm, dessa är gigantiska.
Månisarna är 42mmLåter inte lockande.. Siktar in mig på 42mm
Perfekt!Månisarna är 42mm
Kul bild som dök upp i AP-flödet i går. Skönt bilhandlarhäng på kosmonauten.
44,25 är icke Manuel och väldigt stor, 42 är perfekt. Nu är det nytt pris på 3870 och nytt onödigt långt ref nr.
42mm och hesalite ska du ha!
Kul. En kosmonaut med en NASA klocka på handleden och något ryskt i handen, tror jag.
Du har nog rätt ang Fortis, har sett det någonstans.Trodde de körde Fortis. Och melonen????
Bumpar med lite bilder efter nån vecka med speedyn.
Kul bild som dök upp i AP-flödet i går. Skönt bilhandlarhäng på kosmonauten.
]
X-33 va?
Ser så ut. Den andra klockan gissar jag är något liknande det här:
]
...den ANDRA klockan??? ...såg jag inte ens... är det en speedmaster i bilden så blir allt annat suddigt på nå sätt... [emoji1][emoji13]